  • Data: 2011-05-19 21:37:29
    Temat: Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Doxent pisze:
> [...]
    pierdoły!
    po drugie jak nie masz sterowników do linuksa to jest źle - zgadza się?
    Teraz napisz co jest źle. Dla osób które linuksa nie widziały mam
    informacje. komp "wstaje" po instalacji systemu i wszystko jest w
    natywnej rozdzielczości w pełnym kolorze. "Pinguin race" niestety
    wyciaga mniej FPSów

    > Pci-e to inna bajka. A AMD ATI i AGP to niestety porażka. Mi się na
    > przykład trafiła w spadku po kliencie Gigabyte HD 4650 której nie umiem
    > niestety poprawnie odpalić.

    To racja TY jej nie umiesz odpalić.

    ToMasz