  • Data: 2011-05-19 18:36:23
    Temat: Re: Na co wymienić 7900GS?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-19 19:17, RedLite wrote:
    > Zamierzam wymienić kartę graficzną w nienowym już kompiuterze:
    > AMD X2 5200+ 4GB RAM zasilacz 420W GeForce 7900GS
    > I teraz; chcę żeby nowa karta graficzna była wydajniejsza, miała podobny
    > pobór mocy i żeby procesor był w stanie ją 'uciągnąć'
    > Cena, myślę, cztery-pięć stów.
    > Znajdzie się coś?

    Testuje ZOTAC GTX 460 AMP (podkrecony fabrycznie ) 1GB DDR5. Działa na
    Modecom Feel 400 (sic!). Orientacyjnie jest to na granicy zasilacza i
    może znacznie przyspieszac jego zuzycie. Wersja 460 jest tansza, a efekt
    i tak powinien byc piorunujacy przy mniejszym zuzyciu pradu.

    Nie wiem co to znaczy, iż procesor ma 'uciagnąć' kartę - możesz
    precyzyjniej?

    --
    Szybko i tanio - http://luktronik.pl/