  • 51. Data: 2010-03-02 13:29:44
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-02 13:36:35 +0100, bakulik <i...@n...polska> said:

    > Patrząc na to, jak zamaskowali logo Canona, można stwierdzić, że chyba
    > nie... ;)

    Pewnie niedobre marketoidy od aparatów nie chciału zabulić za product
    placement i to tak za karę.

    de Fresz

  • 52. Data: 2010-03-02 13:48:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał w
    > Tylko nie myśl, że to wynalazek ostatnich lat. Nic z tego. Coś mi
    > świta w głowie, że dawno, dawno temu były takie słuchowiska
    > radiowe "W Jezioranach" i "Matysiakowie". W jednym z nich
    > bohaterka marudziła, że nie może kupić jakiegoś sprzętu AGD.
    > Wkrótce potem na adres Polskiego Radia słuchacze przesłali kilka
    > sztuk tego sprzętu :-)

    Ponoc lekarze narzekaja na serial "Dr. House". Przychodzi pacjent
    [zachodni] i mysli ze bedzie leczony tak jakna filmie :-)

    J.

  • 53. Data: 2010-03-02 13:52:07
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > ...i kliszą się nie brzydzi:

    do poziomu tego serialu pasowałoby zdjęcie z canomatikiem
    P.

  • 54. Data: 2010-03-02 13:54:51
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Grzegorz Góra napisał(a):

    > ...i kliszą się nie brzydzi:
    > http://serialmajka.pl/wp-content/uploads/2009/12/1.j
    pg

    Skoro najlepsi takim robią...

    http://www.youtube.com/watch?v=xZjVUD1WTmI#t=8m36s ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 55. Data: 2010-03-02 14:12:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Norbert" napisał

    > Eee tam, taka zgadywanka nad jednym pacjentem posiadajac nieograniczone
    > srodki. Nigdzie na swiecie czegos takiego nie uswiadczysz. Dodatkowo robia
    > nadzwyczaj szybko niektore badania co jest fizycznie niemozliwe :)

    Ja tam się nie znam, oglądałem najwyżej pięć odcinków ale i po tych wydawało
    mi się, że pan doktor ćpun to musiał być z domu Mengele.
    Dał mu już ktoś w jakimś odcinku w ryj, czy jeszcze się nie zdarzyło ?
    Może ktoś mu kulasa przetrącił bo widziałem, że popyla o lasce ?

    adam

  • 56. Data: 2010-03-02 14:12:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał

    > Ej no, nawet House mówi że bycie miłym nie leczy. Ten scenariusz pod
    > względem traktowania pacjentów, to pewnie jakiś Polak konsultował ;-)

    Doktor G. ; )

    adam

  • 57. Data: 2010-03-02 14:20:54
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Autentyczny wypadek sprzed niedawna: klient chce zdjęcia, ale
    > najważniejsze dla niego, żeby były robione jak na jakiejś tam Majce z
    > TVN. No, kuźwa... nie mam telewizora, nie wiem co to Majka z TVN i nie
    > wiem jak się pśtryka ''na Majkę''.

    Z tego co widzę to Majka jest z Krakowa - cóż więc to dla Ciebie za
    problem spotkać się i podyskutować. :)
    Tu masz czołówkę "filmu": http://www.youtube.com/watch?v=xZjVUD1WTmI#t=8m36s

    no i te komentarze! Miód!: "tenserial jest cudowny? ??:)) a wiecie że w
    Krakowie na ASP nie ma wydziały fotografii na którym Majka ,,studjuje"??

  • 58. Data: 2010-03-02 14:45:03
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "Grzegorz Góra" napisał w wiadomości
    > ...i kliszą się nie brzydzi:
    > http://serialmajka.pl/wp-content/uploads/2009/12/1.j
    pg
    Eee, to tylko jakiś pilotażowy odcinek - przecież na korpusie napisane jest
    "Start" ;-)
    W kolejnych polubiła widać cyfranki.

  • 59. Data: 2010-03-02 15:28:15
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > No, np u nas jak masz raka, to musiz odczekać te swoje dwa lata :P

    Nie mowie o czekaniu na przyjecie. Np posiew bakterii musi kilka dni albo
    dluzej gdzies lezec i sie czeka na to. PCR tez troche trwa. Niektore badania
    laboratoryjne maja taki proces, a nie inny i nie da sie przyspieszyc. Tam
    jest tak, ze rzuci haslo, po czym mu przynosza wyniki. W sumie tez widzialem
    kilka odcinkow, moze teraz juz jest lepiej, nie wiem, nie osadzam. To
    uosobienie cech ktorych nie znosza pacjenci, a podniecaja sie ta fikcyjna
    postacia :) A kolejki do szpitali, no coz taka organizacja, pacjenci sa
    dalej dymani przez ustroj, jest tez tak, ze jeden szpial jest lepszy a drugi
    gorszy, w jednym ortopedycznym czeka sie 10lat, w drugim 1 rok, wolny rynek
    i wybor pacjenta, szpital sie nie powiekszy, a personel nie rozmnozy. Jesli
    wszyscy zaczna chodzic do biedronki, to beda tam kolejki, a lidl, netto i
    inne beda puste :) To nie wina pracownikow biedronki. Co nie zmienia faktu
    ze organizacja ubolewa, komputeryzacja dopiero powoli wchodzi do szpitali,
    nadal sieci nie obejmuja calego szpitala, przeplyw informacji jest na
    papierkach miedzy niektorymi strukturami.
    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2010-03-02 15:29:27
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > ...czyli zazdrościsz...

    Mialem taka gre, w zasadzie symulator do szkolenia w medycynie ratunkowej,
    nawet tam sie czeka w trakcie reanimacji na niektore wyniki :)