  • 41. Data: 2010-03-02 08:49:18
    Temat: Re: Na Majke...
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <hmigu5$ggi$1@inews.gazeta.pl> Jan_Rudziński wrote:
    > Cześć wszystkim

    > Nie, raczej o to:
    >
    > http://www.imdb.com/title/tt0073454/
    >
    > Było kiedyś w TVP.

    O dokladnie. Poprzednie to stara wersja klasycznej Wojny Swiatow.

    --
    [rK] http://rewers.blogspot.com

  • 42. Data: 2010-03-02 08:50:32
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    _rK_ wrote:

    > A byc moze. Niestety nie znajduje tego na filmwebie :D

    Pamiętam dwie sceny z tego filmu. Jedna jak strzelali do zbiorników na
    wodę, bo myśleli, że to kosmici. Druga to jak w muszlki klozetowej
    odkręcali słoik, żeby nagrać dźwięk otwieranego włazu statku kosmitów.

    wer

  • 43. Data: 2010-03-02 09:06:46
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-02 08:52:05 +0100, "quent" <x...@x...com> said:

    > Bo w TV lekarz pacjenta traktuje jak człowieka a w realu jak śmiecia?

    Ej no, nawet House mówi że bycie miłym nie leczy. Ten scenariusz pod
    względem traktowania pacjentów, to pewnie jakiś Polak konsultował ;-)

    de Fresz

  • 44. Data: 2010-03-02 12:00:24
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Dawid Gocel napisał(a):

    > ... nie... czekam aż przyjdzie z canonem - ale on podobno nie jest
    > trendy wśród profi fotografów, więc pewnie nie :D

    http://m.onet.pl/_m/405118be0121d56cb4a294a5c23933a7
    ,51,1.jpg ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 45. Data: 2010-03-02 12:07:42
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    bakulik pisze:

    > http://m.onet.pl/_m/405118be0121d56cb4a294a5c23933a7
    ,51,1.jpg ;)

    Mogli by jej nos zmniejszyć, nie mają kogoś od PS ?

  • 46. Data: 2010-03-02 12:08:17
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    > http://m.onet.pl/_m/405118be0121d56cb4a294a5c23933a7
    ,51,1.jpg ;)
    Po prostu profi nie ogląda się na sprzęt i fotografuje tym co mu do kolejnego
    odcinka podrzucą :-)

  • 47. Data: 2010-03-02 12:14:44
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    gebi pisze:
    > Użytkownik "bakulik" <i...@n...polska> napisał w wiadomości

    ,51,1.jpg ;)
    > Po prostu profi nie ogląda się na sprzęt i fotografuje tym co mu do
    > kolejnego odcinka podrzucą :-)

    Mi się z dowcipem o radzieckich żołnierzach skojarzyło...

  • 48. Data: 2010-03-02 12:36:35
    Od: bakulik <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Jacek Czerwinski napisał(a):

    ,51,1.jpg ;)

    > Mogli by jej nos zmniejszyć, nie mają kogoś od PS ?

    Patrząc na to, jak zamaskowali logo Canona, można stwierdzić, że chyba
    nie... ;)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.pl | www.bakulik.com.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik
    pisząc na priv skonstruuj adres e-mail wg wzorca z nagłówka
    Nieznajomość prawa szkodzi, znajomość - przeraża.

  • 49. Data: 2010-03-02 13:07:26
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Tue, 2 Mar 2010 13:00:24 +0100, bakulik napisał(a):

    > http://m.onet.pl/_m/405118be0121d56cb4a294a5c23933a7
    ,51,1.jpg ;)

    http://i.wp.pl/a/f/film/033/45/97/0219745.jpg

    Generalnie lubi długie lufy. Chyba zrozumiałe ;)
    http://i.wp.pl/a/f/film/033/16/82/0218216.jpg

    ...i kliszą się nie brzydzi:
    http://serialmajka.pl/wp-content/uploads/2009/12/1.j
    pg

    Fajne to-to. Może obejrzę :)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 50. Data: 2010-03-02 13:28:42
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-02 14:07:26 +0100, Grzegorz Góra <g...@p...fr> said:

    ,51,1.jpg ;)

    > http://i.wp.pl/a/f/film/033/45/97/0219745.jpg
    >
    > http://i.wp.pl/a/f/film/033/16/82/0218216.jpg

    A jednak jej oczko na bok ucieka, zez nie przeszkadza w fotografowaniu?

    > Fajne to-to. Może obejrzę :)

    Nie robiłbym sobie zbyt wielkich nadziei na Twoim miejscu, raczej nie
    jesteś w grupie docelowej tego serialiku.

    de Fresz