    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Na Majke...
    Date: Sun, 07 Mar 2010 09:37:30 +0100

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > No ok, aczkolwiek powtórzę: trudno mi uznać Majkę/aktorkę za brzydką. Może
    > nie jest piękna, ale nie jest na pewno brzydka.

    Mnie tam jej uroda nie przeszkadza, ale określone zjawiska. Choć może
    nie przeszkadzają... raczej dostarczają rozrywek. Ale ważniejsze jest
    inne zjawisko, gloryfikacji personalnej tych, którzy pstrykają zupełnie
    przeciętne zdjęcia. To nie dotyczy tej całej Majki z przeciętnymi
    pstrykami na oficjalnych stronach, to dotyczy większości znanych
    nazwisk, których poprawne najczęściej prace obrastają boskością.

    Brakuje ludziom dystansu do sztuki. Ale z drugiej strony dystans kłóci
    się z automarketingiem więc poniekąd rozumiem Bujaków, Dźwigajów i
    resztę artystów-Stachanowców z Pierwszej Półki Empika.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl