  • Data: 2012-10-16 13:15:59
    Temat: Re: NW pic na wodę.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Skończyły się czasy przedszkola za miedzą, szkoły za płotem. Ludzie
    > pracujący niestety muszą dzieci odwozić do tych przedszkoli, gdzie
    > dzieci się dostały i taką drogą jaka tam prowadzi - choćby to było
    > w drugą stronę.

    To niech dokupią odpowiednie ubezpieczenie - drogi do przedszkola :-)

    > Droga do pracy zaczyna się po wyjściu z drzwi domu,
    > a nie przedszkola - droga do przedszkola jest (że tak powiem)
    > czynnością towarzysząca (i jak najbardziej życiowo uzasadnioną), a nie
    > główną.

    A jak do pracy masz 500m, a do przedszkola 5km to też odwiezienie do
    przedszkola jest czynnością towarzyszącą?

    Żeby było jasne uważam, że powinien być jasno postawiony warunek albo
    kilometrowy albo lokalizacyjny (np. przedszkole w tej samej miejscowości co
    praca lub mieszkanie), ale to co ja uważam ma małe znaczenie, a przepis jest
    tak ogólny, że nic z niego nie wynika.

    Babka z ubezpieczalni mi niczego nie sprzedawała, tylko tłumaczyła jak się
    zachować w razie wypadku by odszkodowanie dostać. Np. istotne jest miejsce
    zamieszkania a nie zameldowania więc w drodze _do_ pracy nie ma problemu -
    zeznajesz, że nocowałeś u kolegi i dlatego jechałeś inna drogą. Jedną noc
    mieszkałeś u kogoś (nie ma obowiązku meldować się na tę jedną noc ani
    nigdzie tego zgłaszać).

    Pozdrawiam
    Ergie