    From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
    Subject: Re: NUC6i5SYH kupić nie kupić zapytać warto
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: p...@g...com
    Date: Thu, 4 Feb 2016 13:26:04 +0100

    Dnia Thu, 4 Feb 2016 08:47:17 +0100, radxcell napisał(a):

    > Zaiste.
    > Myślałem, że może będziecie w stanie podpowiedzieć rozwiązanie dające
    > wydajność jak NUC, np. za połowę tej kasy - gdyż nie orientuję się
    > dobrze w obecnie dostępnych rozwiązaniach. W moim blaszaku mam ciągle
    > klawiaturę DIN i Gravisa na ISA.

    Ale weź mi powiedz, jaki jest sens wrzucania na słaby komputerek zadań
    polegających na kompresji czy przekodowaniu filmu? Czasowo zysk żaden.
    Kultura pracy jakiegoś np. nettopa zajeżdżanego przez kilkanaście godzin też
    specjalnie nie powali. Obsługa na nim w tym czasie innych zadań również
    oberwie.

    [ Nie dyskutuj z debilem... Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, ]
    [ a potem pokona doświadczeniem. (znalezione w necie) ]