  • Data: 2017-06-14 12:46:14
    Temat: Re: NTG ale może...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "morte" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Zastanów się czy ekonomicznie nie wyjdzie lepiej vps (nie mam pojęcia
    >jaka teraz jest różnica w cenie między neostradą a dsl-em ale jak
    >byłem w temacie to dsl kosztował >100zł).

    Sa mniejsze, pojawila sie tez neostrada biznes ze stalym IP, teraz to
    niewiele drozej kosztuje.

    Ale ... robic to na neostradzie ?
    I tak trzeba korzystac z DNS, bo moze sie operatorowi cos odwidzi i
    staly adres zmieni, reverse nie bedzie, dochodzi kwestia stalosci
    lokalu i oferty konkurencji, czy np urwania kabla - ale hosting tez
    moze zmienic adres :-)

    J.