  • 271. Data: 2020-04-02 22:55:00
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 02 Apr 2020 22:22:51 +0200, RadoslawF wrote:

    > Wykupili na cały tydzień skoro już musieli do sklepu przyjść. Jutro
    > będzie nowa dostawa.
    > Sam robię zakupy dwa razy w tygodniu, przy czym ten drugi raz to
    > najczęściej tylko pieczywo na weekend. W poniedziałek kupiłem cztery
    > ćwiartki kurczaka, po południu mogło im zbraknąć jak iluś takich jak ja
    > zrobiło zakupy na tydzień.
    >

    > Pozdrawiam

    20kg maki, 20kg ryzu, troche chabaniny i jestes na dlugo dobry

    recepture na chleb znajdziesz w sieci

  • 272. Data: 2020-04-02 22:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > O ile jesteś księdzem.
    > Każdy inny musi udowodnić najpierw spadek przychodów o połowę.
    > Najwcześniej w maju to zrobisz....

    Hmm, przejrzałem na szybko i wydawało mi sie ze jezeli chodzi o
    niepłacenie zusu to moga skorzystac:
    - samozatrudnieni z przychodem ponizej około 15k w marcu
    - małe firmy z maks 9 ubezpieczonymi

    A spadek dochodów to przy postojowych albo dopłacie do pensji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 273. Data: 2020-04-02 22:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Sproszkowane mleko jeśli jest prawidłowo przechowywane można
    > przechowywać wiele lat. Co z nim zrobić jeśli nie da się u nas
    > wykorzystać? Przede wszystkim można dodawać do pasz. Można również w
    > ramach pomocy humanitarnej wysyłać najbiedniejszym ludziom na
    > Świecie. Cały czas im coś wysyłamy to zamiast kasy można mleko w
    > proszku. Problem się robi jak masz żarcia za mało. Jak jest za dużo
    > jedzenia to ja problemu nie widzę.

    A widzisz to ze to jedzenie nie jest za friko?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 274. Data: 2020-04-02 23:02:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Hmm, przed chwila po kilku dniach nieobecnosci zrobiłem zakupy w biedrze
    > i bułki leza tak jak zwykle.

    Oooo - to dobrze wiedzieć że supermarkety się nie stosują do nakazów,
    pojadę w sobotę na wycieczkę rowerową do jakiegoś. ;-)
    W hipermarketach jest jak pisałem.

  • 275. Data: 2020-04-02 23:09:55
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 22:59, Budzik pisze:
> [...]
    > - małe firmy z maks 9 ubezpieczonymi
    >

    > A spadek dochodów to przy postojowych albo dopłacie do pensji...

    Ok, to widać się ugięli ostatecznie po protestach przedsiębiorców i
    zmienili pierwotny projekt, bo było tak:

    https://bezprawnik.pl/zwolnienie-ze-skladek-zus/

    Dobre i to.

  • 276. Data: 2020-04-02 23:14:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co Ty znowu Budzik wymyślasz? Dajesz jakieś odpowiedzi z czapy mające albo nic albo
    niewiele wspólnego z tym co napisałem. Normalnie żal dupę ściska na to jak się tutaj
    produkujesz. Dwóch was jest tutaj czy co? Ty napisałeś o mleku w proszku i się
    czepiales że jak już Ty napisałeś to mnie nie było wolno. Pomimo tego że napisaliśmy
    bardzo podobnie czepiasz się mnie a nie siebie. Zapominasz co napisałeś wcześniej czy
    co?

  • 277. Data: 2020-04-02 23:32:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-02 o 22:55, andal pisze:

    > 20kg maki, 20kg ryzu, troche chabaniny i jestes na dlugo dobry

    Tyle ryżu to do końca życia nie zjem.
    Ale są zamiennika, kasza, makaron, ziemniaczki.
    Problemem jest chabanina, jak masz prąd to w zamrażarce ładnych
    parę kilogramów poleży dowolnie długo, ale jak zbraknie?
    Będziesz musiał zjadać po kilogramie dziennie.
    Ja jestem właśnie na etapie czytania jak się kiedyś wekowało
    produkty mięsne. Dobre tylko czasochłonne, ale z drugiej strony
    i tak siedzę w domu i się nudzę.

    > recepture na chleb znajdziesz w sieci

    Leniwy jestem i wole kupić bo i skąd wziąć piec do wypieku chleba?
    Ale jak to potrwa odpowiednio długo to kto wie, ludzie z nudów
    nie takie rzeczy robili.

    Pozdrawiam

  • 278. Data: 2020-04-02 23:50:18
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 02 Apr 2020 23:32:52 +0200, RadoslawF wrote:

> [...]
    > Ja jestem właśnie na etapie czytania jak się kiedyś wekowało produkty
    > mięsne. Dobre tylko czasochłonne, ale z drugiej strony i tak siedzę w

    mozna wekowac lub beczkowac w zalewie solnej, i dobrze miec lodowke na
    gaz

    > Leniwy jestem i wole kupić bo i skąd wziąć piec do wypieku chleba?
    > Ale jak to potrwa odpowiednio długo to kto wie, ludzie z nudów nie takie
    > rzeczy robili.

    w zwyklym piekarniku kuchenki gazowej robie 6 bochenkow (~600g kazdy),
    wystarcza nam na tydzien

  • 279. Data: 2020-04-03 00:40:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Maszynki do pieczenia chleba wymyślili. Kilka lat temu za swoją zapłaciłem trochę
    ponad stówę. Doszedłem do takiej sprawy że w czasie kiedy myje zęby napełniam ja
    składnikami.

  • 280. Data: 2020-04-03 00:44:24
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-02 o 23:50, andal pisze:

    > mozna wekowac lub beczkowac w zalewie solnej, i dobrze miec lodowke na
    > gaz

    Myślałem o wekowaniu, peklowania wymaga potem specjalnych receptur
    do obróbki. Jest jeszcze przedwojenna metoda zalewania kiełbas i
    innych wędlin smalcem. Ale to bardziej dla dużych rodzin.
    Lodówka na gaz? Jedyne jakie u nas w kraju widziałem były do
    kamperów lub przyczep. A jak szlag trafi infrastruktorę
    i zabraknie prądu to i gaz się skończy. Jedyny zysk że będę
    go miał miesiąc czy dwa dłużej od sąsiadów.

    Ja niestety piekarnik mam elektryczny.
    Ale nie potrzebuje aż 6 tygodniowo.

    pozdrawiam