  • 191. Data: 2020-04-02 00:03:16
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jak był na śmieciówce/DG to >jeszcze ma szansę na zatrzymanie >pracy, bo
    >elastycznie go zwolnią lub nie >lub przez kilka miechów na 0-- w >zależności od
    >sytuacji.
    >Jak jest na etacie to z miejsca >może dostać zwolnienie, coby nie
    >ryzykować
    >wypłat za darmo.

    Rozwiniesz myśl- bo wg mnie:
    Przedsiębiorca ma kłopoty i musi redukować zatrudnienienie to:
    -zwolniony etatowiec dostaje odprawę, zaległy urlop itp plus zasiłek z UP
    -zwolniony pseudoetatowiec nie dostaje nic z ww
    Z kim więc przedsiębiorcy taniej się rozstać:
    - zwolnić etatowca a wtedy: odprawa, zaległy urlop, związki zawodowe itp czy:
    - nie przedłużyć na kolejny miesiąc "pseudoetatu(JDG)" czy innej smieciówki?

  • 192. Data: 2020-04-02 04:33:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Hotelarz co ma kilka restauracji i hoteli to najczęściej uwlaszczona na wspólnym
    komunistyczna nomenklatura albo ich pomioty. Pies ich pierdolił i niech takim interes
    do fundamentów się zburzy. Ten co mleko krowami robił z jakiego powodu straty miałby
    mieć? Umarło na wirusa kilkadziesiąt osób, za mało żeby rynkiem mleka wstrząsnąć.
    Temu od autokarów w lizingu państwo obiecało że pomoże. Ponad 200 miliardów na pomoc
    rząd przeznacza. Szkoda tylko że nomenklatura od hoteli też cos wyrwie. W najgorszej
    sytuacji z nich wszystkich jest ten od kwiatków. Ani to artykuł pierwszej potrzeby,
    ani strategiczny, ani maseczka. Też coś ma dostac, ile zależy od tego jak dawna
    nomenklatura będzie skuteczna i ile dla siebie ukradnie. Jak znam życie nowa
    nomenklatura też coś sobie uszczknie w myśl zasady że ogrodnik jabłek nie kupuje.
    Choroba w Europie już się kończy. Mamy bardzo dużą szansę wyjść z niej bez większych
    strat. Jeszcze kilka dni i wskaźniki dla Polski powinny zacząć spadać. Próba będą
    święta. To jedyny czas w jakim mogła by się choroba znowu roznieść. Podejrzewam że
    przed świętami rząd wprowadzi jeszcze ostrzejsze ograniczenia. Przygotowanym trzeba
    być na jesień bo nikt nie daje gwarancji na skuteczną szczepionkę i że wirus drugi
    raz nie zaatakuje.

  • 193. Data: 2020-04-02 06:33:21
    Temat: Re: NTG Wirus
    Od: "AntkoF" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Umarło na wirusa kilkadziesiąt osób

    plus kilkaset, których PiS zataił.

    > Jeszcze kilka dni i wskaźniki dla Polski powinny zacząć spadać.

    To śni się po nocach wodzowi Kaczyńskiemu i jego przydupasom,
    bo koniecznie potrzebują wybrać Du.ę 10 maja.

  • 194. Data: 2020-04-02 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Hotelarz co ma kilka restauracji i hoteli to najczęściej uwlaszczona
    > na wspólnym komunistyczna nomenklatura albo ich pomioty. Pies ich
    > pierdolił i niech takim interes do fundamentów się zburzy.

    Ładnie...

    > Ten co
    > mleko krowami robił z jakiego powodu straty miałby mieć?

    A co ma z tymi krowami zrobic? Przestać karmic, oporządzac, DOIC?

    > Umarło na
    > wirusa kilkadziesiąt osób, za mało żeby rynkiem mleka wstrząsnąć.

    Geniusz!

    > Temu od autokarów w lizingu państwo obiecało że pomoże.

    No przeciez dostanie 5 tysiecy! To sie leasingi spłacą!

    > Ponad 200
    > miliardów na pomoc rząd przeznacza.

    I to bez nowelizacji budzetu!

> [...]
    > ostrzejsze ograniczenia. Przygotowanym trzeba być na jesień bo nikt
    > nie daje gwarancji na skuteczną szczepionkę i że wirus drugi raz nie

    Własciwie mozna powiedziec ze jest WYGASZANA...
    Geniusz i nostradamus!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 195. Data: 2020-04-02 07:23:42
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, April 1, 2020 at 5:07:55 PM UTC+9, cef wrote:

    > Plan jest całkiem przyzwoity, ale z powodu braku pieniędzy
    > (na izolację, na testy, na leczenie) jest utopią.

    Za 2 mld zł całkiem sporo można kupić. No, ale niektórym się należało, inni mogą
    umierać:

    https://pbs.twimg.com/media/ESrwV_wXgAMNgV3.jpg

  • 196. Data: 2020-04-02 07:30:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Hotelarz co ma kilka restauracji
    > i hoteli to najczęściej >uwlaszczona na wspólnym >komunistyczna nomenklatura albo
    >ich pomioty.

    Tia. Szczególnie pas nadmorski i miejscowości turystyczne nad Bałtykiem.

    >Pies ich pierdolił >i niech
    >takim interes do fundamentów się zburzy.

    Coś bardzo Tobie w życiu nie wyszło żeś taki sfrustrowany. Autentycznie mi Ciebie
    szkoda. Stare lata musisz spędzać w odrapanej kamienicy na Bałutach gdzie nikt nie
    chce w sąsiednich mieszkaniach zamieszkac nawet.
    To przykre i też nie chciałbym tak skonczyc ale czemu innym źle życzysz?

    >Ten co mleko krowami robił z >jakiego powodu straty miałby >mieć? Umarło na wirusa
    >kilkadziesiąt osób, za mało żeby >rynkiem mleka wstrząsnąć.

    Poczytaj. Z dnia dzień wypowiedzieli mu umowy na odbiór mleka a za to już odebrane
    wydłużyli terminy zapłaty.
    Krów nie "wygasisz" z dnia dzień. Doić trzeba codziennie a nie ma co z mlekiem
    zrobić. Pewnie do rowu wylewa.

    >Temu od autokarów w lizingu >państwo obiecało że pomoże.

    Słowo klucz "obiecało"
    Ale fakt faktem: w głowie się nie mieści, że ludziska tak swoje biznesy pod korek
    zakredytowane mają ze 3 tyg ograniczeń i bankructwo.

  • 197. Data: 2020-04-02 07:34:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Może po prostu uczciwie liczą?
    >Bo u nas to wiadomo.

    Co wiadomo?
    A Włosi i Japończycy uczciwie liczą?
    A Chińczycy?

  • 198. Data: 2020-04-02 07:37:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    >plus kilkaset, których PiS zataił.
    A zwłoki zutylizował czy gdzieś musieli lodowisko na tymczasową kostnicę przerobić?

  • 199. Data: 2020-04-02 08:04:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 06:59, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > No przeciez dostanie 5 tysiecy! To sie leasingi spłacą!

    > I to bez nowelizacji budzetu!

    > Własciwie mozna powiedziec ze jest WYGASZANA...

    Ale jak ostrym kretynem trzeba być, żeby takie pierdoły publicznie głosić?
    To już nawet nie jest pisowska propaganda, to jest czyste żywe robienie
    ludziom wody z mózgu.
    Albo przynajmniej próba, bo nikt kto ma choć odrobinę oleju pod kopułą
    ALBO nie zaczyna dnia od pacierza do PIS, nie nabierze się na podobne
    bzdety nawet przez moment....

    Apel o kf dla tego głąba, albo chociaż nie odpowiadanie mu, bo
    zaśmiecacie nim grupę.

  • 200. Data: 2020-04-02 08:08:00
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.03.2020 o 07:18, Przemek Jedrzejczak pisze:
    > Dziś +66 zmarłych, liczba zarażonych 4700
    > Czyli liczba zmarłych stała (poprzednio 64)
    > I niewielki wzrost liczby zarażonych (wahania 6k, 4k i 4.7k)
    >
    > I jeszcze coś
    >
    > Laut Professor Lothar Wieler vom Robert-Koch-Institut sind die Infizierten im
    Schnitt 46 Jahre alt, das Durchschnittsalter der Verstorbenen beträgt 81 Jahre.

    > Średnia wieku zmarłych to 81 lat.
    > Wątpię żeby Merkel utrzymała sankcje aż do Wielkanocy. Testować nadal można
    wszystkich ale izolować tylko tych z grup ryzyka.

    wczoraj gdzieś usłyszałem, że w samych Niemczech rok albo dwa lata temu
    na jakąś odmianę grypy zmarło 25.000 osób - jeśli to prawda, to jak to
    się ma do bieżącej paniki?
    Danych nie potwierdzałem, niemieckiego nie znam to mi znacznie trudniej.

    Lukasz