  • 281. Data: 2020-04-03 01:43:27
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 02 Apr 2020 15:40:31 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

    > Maszynki do pieczenia chleba wymyślili. Kilka lat temu za swoją
    > zapłaciłem trochę ponad stówę. Doszedłem do takiej sprawy że w czasie
    > kiedy myje zęby napełniam ja składnikami.

    i ladujesz ja pasta do zebow?

  • 282. Data: 2020-04-03 01:50:37
    Od: andal <a...@a...org>

    On Fri, 03 Apr 2020 00:44:24 +0200, RadoslawF wrote:

    > Myślałem o wekowaniu, peklowania wymaga potem specjalnych receptur do
    > obróbki. Jest jeszcze przedwojenna metoda zalewania kiełbas i innych
    > wędlin smalcem. Ale to bardziej dla dużych rodzin. Lodówka na gaz?
    > Jedyne jakie u nas w kraju widziałem były do kamperów lub przyczep. A
    > jak szlag trafi infrastruktorę i zabraknie prądu to i gaz się skończy.
    > Jedyny zysk że będę go miał miesiąc czy dwa dłużej od sąsiadów.

    sa lodowki do kamperow calkiem pojemne, w moim mam 170L z 80L
    zamrazalnikiem

    > Ja niestety piekarnik mam elektryczny.
    > Ale nie potrzebuje aż 6 tygodniowo.

    nie masz mozliwosci uzywania gazu ziemnego/naturalnego?

  • 283. Data: 2020-04-03 02:32:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Znasz andal historyjkę o masarzu co miał maszynę do robienia parówek czy może Ci ją
    opowiedzieć skoro do niej pasujesz?

  • 284. Data: 2020-04-03 02:49:29
    Od: andal <a...@a...org>

    On Thu, 02 Apr 2020 17:32:14 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

    > Znasz andal historyjkę o masarzu co miał maszynę do robienia parówek czy
    > może Ci ją opowiedzieć skoro do niej pasujesz?

    opowiadaj

  • 285. Data: 2020-04-03 03:26:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dobrze się zastanowiłeś?

  • 286. Data: 2020-04-03 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Co Ty znowu Budzik wymyślasz? Dajesz jakieś odpowiedzi z czapy
    > mające albo nic albo niewiele wspólnego z tym co napisałem.
    > Normalnie żal dupę ściska na to jak się tutaj produkujesz. Dwóch was
    > jest tutaj czy co? Ty napisałeś o mleku w proszku i się czepiales że
    > jak już Ty napisałeś to mnie nie było wolno. Pomimo tego że
    > napisaliśmy bardzo podobnie czepiasz się mnie a nie siebie.
    > Zapominasz co napisałeś wcześniej czy co?

    Nie mam siły...
    Ale jeżeli juz zrozumiałes skąd ma sie wziać strata producenta mleka to
    moze dobre i to?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 288. Data: 2020-04-03 06:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > I patrzeć jak ludzie protestują przeciw idiotom którzy nie
    > potrafią dostarczyć wymaganych akcesoriów?
    > A skoro wybory muszą być w terminie to nie wypada aby ludzie
    > przyszli na wybory w maseczkach jakby jakaś epidemia czy
    > inna pandemia była. Politycznie to bardzo ryzykowne.

    To moze być cokolwiek - szalik itp.
    Ale jeżeli brak takich zalecen wynika z braku maseczek to tym gorzej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 287. Data: 2020-04-03 06:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przepraszam że w takiej formie ale inaczej się nie da. Łżesz jak
    > największa opozycyjna kurwa. Nigdzie nie napisałem że krowy nie
    > generują kosztów. Z litości nie wkleje co napisałem w kwestii krow.
    > Co nie znaczy że inni nie mogą sprawdzić ani że Ty nie możesz się
    > bronić wklejając sporny kawałek tekstu. Jeśli tak się podstawiasz
    > jak teraz to znaczy że 90 to maks.

    No to cytuje:
    "Ten co mleko krowami robił z jakiego powodu straty miałby mieć?"

    CZyli po prostu nie rozumiesz ze koszty bez przychodów (lub ze
    zmniejszonymi przychodami) = strata?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 289. Data: 2020-04-03 07:52:57
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    4ty dzień stabilizacji w Niemczech więc o ile nie padnie znów jakiś dom starców to po
    Wielkanocy można rozważyć zdjęcie restrykcji.

    Całkowita liczba zmarłych 1017 nadal jest niższa od ofiar grypy 2 lata temu 1674 ale
    wyższa od tego roku 377 ofiary grypy.

    Liczba ofiar w Polsce 57 jest niesamowicie niska. Zakładając podobne proporcje
    powinno być min 500 ofiar nowego wirusa i min 200 grypy. Ani chybi cud :-)

  • 290. Data: 2020-04-03 09:01:03
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 19:14, Janusz pisze:

    > A Turkmenistan?
    > U nich zakazali słowa koronowirus, więc nie mają wirusa :)

    Nasi też do tego dążą:
    https://wyborcza.pl/7,75398,25841781,testy-na-korona
    wirusa-tylko-za-zgoda-sanepidu-zamiast-rozszerzac.ht
    ml#s=BoxWyboImg1

    "Żaden pacjent z podejrzeniem koronawirusa nie może być przebadany bez
    wcześniejszej zgody sanepidu. Badań nie wykonuje się już też wszystkim
    osobom, które miały kontakt z zakażonym."

    Czyli było fatalnie, będzie jeszcze gorzej.
    Byle ukryć faktyczny obraz sytuacji przed wyborami.