  • 261. Data: 2020-04-02 20:59:48
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > No podobno już jacyś teraz uciekli i opowiadają jaki tam 'raj'.

    Na pewno macie na mysli ta sama koree?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 262. Data: 2020-04-02 21:02:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 18:14, J.F. pisze:
> [...]
    wieszaja-dzialalnosc-gospodarcza-rekord-byl-31-marca
    -mnostwo-firm-nie-moze-funkcjonowac-raport-polska/ar
    /c1-14893619

    > Czekaj czekaj ... zalezy jakie to firmy.
    > samych fryzjerow i kosmetyczek jest w Polsce ponoc 93 tys firm ...
    > jak salon zamkniety, a jest to jednoosobowa dzialalnosc, to co robisz ?
    > Czym predzej zawieszasz i ZUS nie placisz :-)

    No tak - o tym mowa.

    > Za dwa dwa tygodnie zaczniesz pracowac, a za trzy - odwiesisz :-)

    Ta jasne, w dwa tygodnie wirus wyparuje ze świata....

    > Moze to normalna ilosc zamykanych firm ?
    Minimum dwa razy większa.

    > A ten dzien nie byl jakis szczegolny ?

    No był.
    Koniec miesiąca w którym zatrzymano gospodarkę bo ktoś miał taki
    kretyński pomysł.
    A opłaty płaci się miesięcznie.

    > Proponujesz nowoczesnie - dziadki na cmentarz, obnizyc podatki ? :-)

    Dziadków izolować i pilnować żeby nie wychodzili, jak będzie trzeba to
    zamknąć w odosobnieniu.
    A nie karać za wirusa wszystkich.

  • 263. Data: 2020-04-02 21:02:56
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > Przez najblizsze trzy miesiace zusu i tak nie płacisz.

    O ile jesteś księdzem.
    Każdy inny musi udowodnić najpierw spadek przychodów o połowę.
    Najwcześniej w maju to zrobisz....

  • 264. Data: 2020-04-02 21:39:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sproszkowane mleko jeśli jest prawidłowo przechowywane można przechowywać wiele lat.
    Co z nim zrobić jeśli nie da się u nas wykorzystać? Przede wszystkim można dodawać do
    pasz. Można również w ramach pomocy humanitarnej wysyłać najbiedniejszym ludziom na
    Świecie. Cały czas im coś wysyłamy to zamiast kasy można mleko w proszku. Problem się
    robi jak masz żarcia za mało. Jak jest za dużo jedzenia to ja problemu nie widzę.

  • 265. Data: 2020-04-02 21:56:36
    Temat: Re: NTG Wirus.
    Od: "AntkoF" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie zapominaj niemiecka japo ... jest ważniejsza od życia ludzi.

    ZenkoPiSdziak - Najważniejsze jest wybranie Du.y na prezydenta.
    Życie ludzi nie jest ważne.

  • 266. Data: 2020-04-02 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > proszku. To co dalej odpisałeś jest na granicy IQ90. Geniusz oznacza
    > tyle samo co chmura albo drzewo. Jak chodziłem do szkoły podstawowej
    > to tred w nauczaniu polskiego był taki żeby mówić więcej niż jedno
    > zdanie. Do jakich szkół chodziłeś że przeszli w nich na jeden wyraz,
    > wychodzi że do jakiś specjalnych. Ile kto dostanie nikt nie wie.
    > Chwilowo są jakieś ramowe założenia co do natychmiastowych wypłat
    > żeby nikt głodny nie chodził. Kto ile dostanie ci co mają dawać
    > jeszcze nie wiedzą a ty już wiesz. Dalej oscyluje około

    A w tej szkole co ty do niej chodziłes to uczyli pisać taka paplanine bez
    ładu i składu? To musiały być jakies bardzo dziwne szkoły...

    "ładnie" to była ironia. Zachowujesz sie jak zazdroszczacy wszystkim w
    około debil wiec nic dziwnego ze kazdy kto coś ma to dla ciebie złodziej
    albo komunista. To było takie załamanie rąk nad poziomem twojej
    wypowiedzi.

    Ad meritum - o mleku w proszku sam pisałem wiec nie musisz odkrywac
    ameryki. Nie chodziło o zadne choroby krów czy ludzi pracujacych na
    farmie - napisałes ze krowy nie generuja kosztów i to podwazałem jako
    ekonomiczny debilizm tego tygodnia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 267. Data: 2020-04-02 21:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Świeże bułeczki to nie teraz.
    > W marketach pakują bułki do zamkniętych foliówek, więc świeże
    > przestają być tak po 5 minutach, stają się ohydnymi gumowymi kulami
    > ciasta.

    Hmm, przed chwila po kilku dniach nieobecnosci zrobiłem zakupy w biedrze
    i bułki leza tak jak zwykle. Tyle ze o tej godzinie wyboru nie było.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 268. Data: 2020-04-02 22:16:45
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-02 o 19:59, Budzik pisze:

    > mysle ze chodziło o ilosc klinetów wprost proporcjonalny do ilosci kas.

    A to widać źle zrozumiałem.

    > :)
    > A wystarczyło poprosić o zakrywanie ryjów...

    I patrzeć jak ludzie protestują przeciw idiotom którzy nie
    potrafią dostarczyć wymaganych akcesoriów?
    A skoro wybory muszą być w terminie to nie wypada aby ludzie
    przyszli na wybory w maseczkach jakby jakaś epidemia czy
    inna pandemia była. Politycznie to bardzo ryzykowne.

    Pozdrawiam

  • 269. Data: 2020-04-02 22:22:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-02 o 19:24, J.F. pisze:

    > Z chlebem po poludniu widuje braki.
    >
    > Karkowki w Kauflandzie tez wczoraj zabraklo, a przeciez ludzie nie
    > wykupili na grilla :-)

    Wykupili na cały tydzień skoro już musieli do sklepu przyjść.
    Jutro będzie nowa dostawa.
    Sam robię zakupy dwa razy w tygodniu, przy czym ten drugi raz
    to najczęściej tylko pieczywo na weekend. W poniedziałek kupiłem
    cztery ćwiartki kurczaka, po południu mogło im zbraknąć jak iluś
    takich jak ja zrobiło zakupy na tydzień.

    Pozdrawiam

  • 270. Data: 2020-04-02 22:32:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przepraszam że w takiej formie ale inaczej się nie da. Łżesz jak największa
    opozycyjna kurwa. Nigdzie nie napisałem że krowy nie generują kosztów. Z litości nie
    wkleje co napisałem w kwestii krow. Co nie znaczy że inni nie mogą sprawdzić ani że
    Ty nie możesz się bronić wklejając sporny kawałek tekstu. Jeśli tak się podstawiasz
    jak teraz to znaczy że 90 to maks.