  • 251. Data: 2020-04-02 19:59:49
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    zawieszaja-dzialaln
    ie-moze-funkcjonowa

    > Czekaj czekaj ... zalezy jakie to firmy.
    > samych fryzjerow i kosmetyczek jest w Polsce ponoc 93 tys firm ...
    > jak salon zamkniety, a jest to jednoosobowa dzialalnosc, to co
    > robisz ?
    > Czym predzej zawieszasz i ZUS nie placisz :-)

    Przez najblizsze trzy miesiace zusu i tak nie płacisz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 252. Data: 2020-04-02 19:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > W jakich sklepach hula wiatr?
    > W tych które odwiedzam z artykułów spożywczych jest wszystko.
    > Z nie spożywczych jest nawet papier do dupy.
    > Braki są w towarach bardzo chodliwych czyli maseczki, rękawiczki
    > środki odkażające.

    mysle ze chodziło o ilosc klinetów wprost proporcjonalny do ilosci kas.

    > Już im spadły. Mają jedną kasę więc tylko troje klientów w środku.
    > A wszelakie markety mają kas po kilka. W znajomym sklepie (3 kasy)
    > dostawione dwie kolejne koło wejścia, stoją w takim miejscu że
    > z daleka widać że nie będą używane a robią tylko za sztukę.
    > I już 15 osób zamiast 9.

    :)
    A wystarczyło poprosić o zakrywanie ryjów...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 253. Data: 2020-04-02 20:33:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    >A dojarnia to tam raczej duzo >pradu nie bierze - jakis sredni
    <zbiornik na wiele godzin, a wiec
    > wiele dni starczy.

    I telepatycznie to mleko do mleczarni? czy jednak najpierw do chłodzonego zbiornika i
    czekanie aż odbiorą. A do nakarmienia krów itp też prąd potrzebny

  • 254. Data: 2020-04-02 20:35:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Prowadziłeś kiedyś DG z >pracownikami?
    >Jakie związki w firmie 10-os? :D
    Ucieczki w poboczne tematy to u Ciebie norma jak widzę
    Wskazesz gdzie pisałem o "firmie 10-os"

  • 255. Data: 2020-04-02 20:39:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Ale tak to jest jak się otwiera >biznes na zatłoczonym rynku.

    I w pierwszej kolejności bierze się leasing na wypas auto dla siebie i drugie dla
    zony i dalsze zadłużanie pod korek nie inwestycyjne tylko konsumpcyjnie

  • 256. Data: 2020-04-02 20:47:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Napisałeś Budzik " ładnie ". Jak byś napisał różowe, rower, mokre, pochmurno znaczyło
    by to tyle samo co ładnie. Czyli nic. Inteligencja to nie umiejętność pisania i
    czytania. Inteligencja to przede wszystkim umiejętność porozumiewania się w sposób
    zrozumiały dla innych. Ładnie w twoim wydaniu stawia pod znakiem zapytania IQ większe
    niż 90. Dla kuriera 90 to w sam raz a nawet ciut za dużo. Jeśli jesteś w stanie to
    rozwiń to " ładnie ". Zastrzegam sobie możliwość skomentowania tego co napiszesz.
    Epidemia zbiera największe żniwo w dużych skupiskach ludzi. Fermy krów są na wsiach i
    na dodatek nie w środku wiosek. Oczywiście ryzyko zarażenia bardzo nielicznej obsługi
    we współczesnych fermach jest. Ale o wiele mniejsze niż w dużym mieście. Nigdzie nie
    pisali że krowy chorują na tego wirusa razem z ludźmi. Czyli chory bez objawów może
    je obsługiwać. A jeśli by się okazało że mleka jest za dużo to nie trzeba go wylewac.
    Doskonale się przechowuje w formie mleka w proszku. To co dalej odpisałeś jest na
    granicy IQ90. Geniusz oznacza tyle samo co chmura albo drzewo. Jak chodziłem do
    szkoły podstawowej to tred w nauczaniu polskiego był taki żeby mówić więcej niż jedno
    zdanie. Do jakich szkół chodziłeś że przeszli w nich na jeden wyraz, wychodzi że do
    jakiś specjalnych. Ile kto dostanie nikt nie wie. Chwilowo są jakieś ramowe założenia
    co do natychmiastowych wypłat żeby nikt głodny nie chodził. Kto ile dostanie ci co
    mają dawać jeszcze nie wiedzą a ty już wiesz. Dalej oscyluje około
    dziewięćdziesięciu.

  • 257. Data: 2020-04-02 20:51:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zapominaj niemiecka japo że twoja idolka powiedziała że konstytucją jest
    ważniejsza od życia ludzi.

  • 258. Data: 2020-04-02 20:54:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 19:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RadoslawF"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    Hula wiatr w sensie "mało klientów".

  • 259. Data: 2020-04-02 20:56:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-04-2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > Ale ja przychodzi taki moment to mozesz zjesc coś innego a nie sweize
    > bułeczki

    Świeże bułeczki to nie teraz.
    W marketach pakują bułki do zamkniętych foliówek, więc świeże przestają
    być tak po 5 minutach, stają się ohydnymi gumowymi kulami ciasta.

  • 260. Data: 2020-04-02 20:56:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie widzisz frustrację w życzliwym życzeniu skórwysynom którzy wszystkich okradli
    żeby zdechli. Jedyne wytłumaczenie Twojego stanowiska może być takie że jesteś z tych
    skorwysynow.