  • Data: 2020-04-01 11:15:03
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-01 o 10:21, Cavallino pisze:

    > Ale na gnębienie narodu izolacją (zamordyzm też kosztuje), na łapówki
    > wyborcze, itp pomysły, to kasa jest?
    >
    > Dodatkowo - te działania sfinansowały by się w znacznej części wpływami
    > podatkowymi, których w przypadku lockoutu po prostu nie będzie, bo jak
    > gospodarka nie działa, to i podatków nie płaci.

    Akurat przy braku kasy proponowny przez Ciebie model daje największe szanse
    zachowania gospodarki w kondycji wystarczającej do odbudowy,
    choć jest mocno radykalny i wielu osobom się nie podoba.
    Lepsza izolacja (nawet nieudolna) zagroożonych, środki iostrożności dla
    narażonych
    a reszta z minimalnymi ograniczeniami niech wraca do normy,
    bo nie będzie co zbierać.
    A czytam takie dyrdymały, że rząd obiecuje pomoc powiedzmy 200mld -
    (a połowa tej pomocy to jest przesunięcie ZUS czy innych
    zobowiązań/podatków czyli rząd sobie do udzielonej pomocy zalicza fakt
    ze ktoś tam zapłaci - i to jedynie z mniejszymi odsetkami - to co i tak
    miał zapłacić tylko, że później)
    i się zastanawiam kiedy te nieprzebrane zapasy gotówki o których mówił
    Glapiński zostaną skierowane na rynek i jakie będą tego efekty.