  • Data: 2020-04-01 15:45:00
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01-04-2020 o 14:36, Budzik pisze:
    > Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Co artykuł to opinia.
    > O tym gosciu z Hoffenheim pisali ze moze we wrzesniu zaczna testowanie,
    > teraz o J&J czytałem ze praktycznie za chwile zaczna testowanie.

    No tak, ale ja mówiłem keidy skończą, z jakąś tam pewnością że działa.
    Zaczynanie to jedno, a raz że nie muszą trafić za pierwszym razem, dwa,
    że badania wszelkiej maści trwają długo.
    Po miesiącu nie będą wiedzieć czy się ktoś nie zaraził, bo tyle trwa
    wylęganie (może trwać).
    A co dopiero skuteczność na większą skalę.

    > Ale szczepionka to jedno, leczenie to drugie, przeciez juz teraz
    > pojawiaja sie pomysły i testy na leczenie a to arechinem, a to jakims
    > lekiem na HIV.

    Ale to już było miesiąc temu znane, widać że nie zawsze działa, dlatego
    oficjalnie nie ma leku na wirusa.