    From: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [NTG] Re: Kupiłbym silnik, w zasadzie dowolny ;)
    Date: Sat, 1 Aug 2009 17:10:04 +0200

    Użytkownik "Ivam" <f...@-...fm> napisał w
    wiadomości news:h517k1$iid$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    > Chodzi Ci o "szajowoz", albo "buggy"? Polecam zrezygnowac z silnika
    > motocyklowego, zrobic calosc troche wieksza i kupic jednostke
    > samochodowa. Proponuje np. fordowskiego diesla 1.6, albo
    > renaultowskiego 1.5. W gronowie na szrocie proponowali mi tego
    > pierwszego z osprzetem i skrzynia biegow za ok. 600zl... mysle, ze
    > jeszcze cos bym wytargowal.

    To ma być taki większy gokart, do latania bokiem po dużym równym placu bądź
    jakim torze, sztywna rama bez jakiegokolwiek zawieszenia koła 10" od quada
    opona 225/45 szosowa bądź slick ale rama na tyle duża zeby spokojnie wsadzić
    13" felge z oponą 185/65 do upalania. Max prędkość nie większa niż 70-80km/h
    zeby nie kusiło.

    > No chyba, ze to ma byc taki wymiar posredni, to wtedy faktycznie
    > motocyklowy. Powiedz cos wiecej, jakie rozmiary, wysokosc, nadwozie jak
    > ma wygladac (czy sama rama na dole - gokart, czy jednak pelne
    > orurowanie - baja).

    Sama dolna rama bez cage-a jedynie jakieś wsporniki zeby sie nie złamał.

    > Ja zaczynalem od silnika z malucha i wersji baja... kupe frajdy w
    > terenie, bo wazylo to tyle co nic... wlasnie ostatnio mialem sie
    > zabierac za skladanie czegos takiego na jakims malym silniku
    > samochodowym, ale wyskoczyly mi inne sprawy :|

    To ma służyć do upalania gumy i latania bokiem, tak takie dresiarskie zabawy
    ale lepiej zrobić do tego specjalny sprzęt niż kupować zdezelowaną beemkę i
    lansować się za wszelką cenę na publicznych drogach. Młody jestem i chcę się
    jeszcze czymś zabawić w międzyczasie ;)
    Przód tarcze hamulcowe, pompa i zaciski od pikoczento układ kierowniczy też
    pikoczento tył bez hamulców, no jeśli już to jakaś jedna mała tarcza na osi
    ze sterowaniem pewnie ręcznym.

    Koszt tego ustrojstwa sądze w granicach 2000zł jak kupie całe moto za
    załóżmy 2kzł część gratów sprzedam za jakieś 800 do 1000 więc silnik wyjdzie
    za grosze, koła po 150zł sztuka ostatnio na allegro widziałem, więc tylko
    trochę grubościennych rur plus własna praca i lakierowanie proszkowe u
    znajomego za czteropak. Mam nadzieję ze plan nie umrze za kilka tyg ;)

    W razie powodzenia pochwalę się ;)

    > Jak juz NTG'uje to powiedz na jakich klockach tyle wyciagnales?

    2x Vibe Black Air 12" w skrzyni bass reflex około 98l zestrojnej na 47Hz, 1x
    Vibe Black Box Bass 5 zasilanie na szynach miedzianych w sumie 1600W RMS.

    Wcześniej 1x Black Death 15" skrzynia bass reflex około 140l zestrojona na
    58Hz i 4x Black Box Bass 5 w sumie z 6.5kW RMS i wynik 144.4dB...
    wystarczyło na wicemistrzostwo Polski wg nowych tabel EASCA na Sound Of
    Tunning w Lublinie 2009 w klasie profesjonalistra 1-2.

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)