  • Data: 2009-08-01 10:56:40
    Temat: [NTG] Re: Kupiłbym silnik, w zasadzie dowolny ;)
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> wrote in message
    news:h50t7v$vai$1@news.onet.pl...
    > Ogólnie silniczek ma posłużyć jako jednostka napędowa do pojazdu który
    > planuje sobie zbudować, coś ala gokart tylko ze znacznie większe.

    Chodzi Ci o "szajowoz", albo "buggy"? Polecam zrezygnowac z silnika
    motocyklowego, zrobic calosc troche wieksza i kupic jednostke samochodowa.
    Proponuje np. fordowskiego diesla 1.6, albo renaultowskiego 1.5. W gronowie
    na szrocie proponowali mi tego pierwszego z osprzetem i skrzynia biegow za
    ok. 600zl... mysle, ze jeszcze cos bym wytargowal.

    No chyba, ze to ma byc taki wymiar posredni, to wtedy faktycznie
    motocyklowy. Powiedz cos wiecej, jakie rozmiary, wysokosc, nadwozie jak ma
    wygladac (czy sama rama na dole - gokart, czy jednak pelne orurowanie -
    baja).

    Ja zaczynalem od silnika z malucha i wersji baja... kupe frajdy w terenie,
    bo wazylo to tyle co nic... wlasnie ostatnio mialem sie zabierac za
    skladanie czegos takiego na jakims malym silniku samochodowym, ale
    wyskoczyly mi inne sprawy :|

    > Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    > dB Race 145.5dB ;)

    Jak juz NTG'uje to powiedz na jakich klockach tyle wyciagnales?

    --
    pzdr:
    Ivam