  • Data: 2009-08-13 09:38:54
    Temat: Re: [NTG] Re: Kupiłbym silnik, w zasadzie dowolny ;)
    Od: "Ivam" <f...@-...fm> szukaj wiadomości tego autora

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    news:h60k2m$rnu$1@news.onet.pl...

    > O ile fiatowskie FIRE sa fajne i od biedy moglyby sie nadawac, to
    > Twingoskie zeliwne OHV sa do bani. W porownaniu oczywiscie :)

    Ale przeciez w twingo byl tez OHC - ten sam, ktory ladowali do clio 2...
    chyba D7F i ew. 16V D4F... a fire, to faktycznie fajne silniki;)

    > No nie wiem. Ja tam widze inne zalety motocyklowej (a wiec sekwencyjnej)
    > skrzyni biegow:
    > 1. ciasniej zestopniowane przelozenia.

    ok;)

    > 2. Szybkosc zmiany biegow.

    Toc to napisalem... "mozna biegi zmieniac bez sprzegla" - znaczy szybciej.

    > Hmm... Ja bym wzial silnik ze pierwszej linii XJ - czy to 650, 750 czy
    > moze najlepiej 900. Te z wyjsciem na kardan. Od tego puscic wal napedowy
    > do tylnej osi z kantfiata czy borewicza i juz.

    Tu (jesli musi byc motocyklowy) to sie zgadzam, ale odpuscilbym sobie 650;)

    --
    pzdr:
    Ivam