  • 81. Data: 2012-12-13 21:57:54
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: <6...@7...215754.invalid> (Tom N)

    szufla w

    Czyli piszesz na pms "w pomroczności jasnej", bo to ty napisałeś:
    "Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu"
    W odpowiedzi na powyższe stało:
    "Ścieżkę rowerową koło mojego domu odśnieżają"

    "chyba :)"? Nie, na pewno ;O

    --
    'Tom N'

  • 82. Data: 2012-12-13 21:59:55
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2012-12-12 18:08, scobowski pisze:
    > Słów mi brak.

    Właściwie to jeden debil na rowerze. Debil, bo się wypieprzył pod
    samochód, a nie musiał, trzeba umieć jechać po śniegu.

    > Jedzie sobie wczoraj rano taki Rysio rozkopaną Grunwaldzką z naprzeciwka
    > - na rowerku. Zapieprza niemal środkiem pasa, wszak przy krawędzi leży
    > śnieg, pewnie ciężko się w nim pedałuje. W pewnej chwili wypierdala się
    > na bok, jego pojazd ślizga się na przeciwny pas w stronę mojego
    > zderzaka, a sam genialny kierowca - sunąc na boku/dupie ma chociaż na
    > tyle przytomny umysł, żeby odepchnąć się od zderzaka samochodu który tuż
    > za nim pędził ze 30km/h...

    Szczęście, że się skończyło bez ofiar.

    > Co kieruje tymi ludźmi, którzy muszą po lodzie/śniegu, w mrozie
    > zapierdzielać na pedałach?

    Mój samochód stoi głównie pod domem. A po mieście roweruję cały rok bo
    jest to dla mnie wygodniejsze. Szybciej, bez korków, bez problemu z
    parkowaniem. Taką wybrałem drogę, nie odmawiam innym jazdy
    samochodem/autobusem - każdy jedzie jak woli.
    Próbowałem samochodem (korki, problem z parkowaniem w centrum),
    autobusem - trzeba dojść na przystanek, trzeba czekać, nieść się w tłoku.

    Rower jest dla mnie najwygodniejszy. Ale to dla mnie, oczywiście nie
    nalegam aby pan prezes w garniaku jechał rowerem w zamieci na spotkanie
    zarządu, to samo pani z dzieciną do przedszkola.

    > Musi jeden z drugim udowodnić, że jest tak zajebisty i alternatywny, że
    > kupę robi zieloną, a rowerem jeździ nawet zimą..?

    Z pewnością są tacy. Ale rowerzyści, których znam (a znam ich niemało)
    jeżdżą na rowerze cały rok bo lubią/jest i wygodniej/szybciej. Rowerują
    bez żadnej dodatkowej ideologii. Dodatkowo większość z nich ma
    samochody, które głównie stoja pod domem i czekają na dłuższe
    wyjazdy/większe zakupy itd.

    > Co ciekawe - od października prawie toto tałatajstwo zniknęło z jezdni;
    > mam wrażenie, że wypełźli, kiedy spadł śnieg.

    Nie poczyniłem takiej obserwacji.

    Mam nadzieję, że Ci wyjaśniłem co nieco, na temat powódek z jakich
    roweruje się zimą )i nie tylko) po mieście.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 83. Data: 2012-12-13 22:30:26
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    \>> Primo: Ja nie jestem miasto.

> [...]
    > "Popros, zeby miasto odsniezylo to nie bedzie problemu"
    > W odpowiedzi na powyższe stało:
    > "Ścieżkę rowerową koło mojego domu odśnieżają"

    Czlowieku, wez wyjdz na swieze powietrze !

    sz.

  • 84. Data: 2012-12-13 22:34:48
    Od: <6...@4...223448.invalid> (Tom N)

    szufla w

    > \>> Primo: Ja nie jestem miasto.

    > Czlowieku, wez wyjdz na swieze powietrze !

    Napisał szufla patrząc w lustro i pobiegł na świeże powietrze, ładować
    akumulatory

    --
    'Tom N'

  • 85. Data: 2012-12-13 22:54:25
    Od: tÎż

    MadMan wrote:

    > No patrz, ja całkiem niedawno widziałem kierowcę kierującego samochodem
    > z 1 sprawnym światłem z przodu. Na oko przekraczał dozwoloną prędkość!

    Problem w tym, że co drugi pedalarz robi coś dziwnego. Zdecydowana
    większość kierowców jedzie normalnie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 86. Data: 2012-12-13 22:55:28
    Od: tÎż

    szufla wrote:

    > Zobacz jak to sie robi gdzie indziej

    Raz prawie walnąłem takiego idiotę, który postanowił przejechać na
    czerwonym świetle, bo mu się nie chciało zatrzymać rowerka.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 87. Data: 2012-12-13 22:56:11
    Od: tÎż

    PK wrote:

    > No i jeżdżę po lesie, jeśli mam okazję. Tyle że mieszkam w wewnętrznej
    > dzielnicy dużego miasta i do lasu to mam godzinę jazdy asfaltem.

    To zawieź rower do lasu autem i tam se jeździj.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 88. Data: 2012-12-13 22:58:23
    Od: tÎż

    PK wrote:

    > 50
    > rowerzystów to ja dziś rano minąłem przez 15 minut na jednej ulicy.

    Chyba jak się naćpałeś. A na koniec minąłeś różowego słonia.

    > co
    > pokazuje, że osoby korzystające z roweru do dojazdu na zakupy (pewnie
    > prosto z pracy) śniegu i mrozu się nie boją.

    To pewnie rowery meneli, którzy szukają jedzenia za sklepem. Nikt
    normalny nie jedzie do centrum handlowego na rowerze, szczególnie zimą.
    Chyba, że na wsi jak nie ma samochodu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 89. Data: 2012-12-13 23:03:18
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-13, t? <t?> wrote:
    > To zawieź rower do lasu autem i tam se jeździj.

    Biorąc pod uwagę aktualne tendencje, to prędzej Ty usłyszysz
    "zawieź sobie rowerem auto na autostradę i tam se jeździj".
    :D

    pozdrawiam,
    PK

  • 90. Data: 2012-12-13 23:14:53
    Od: tÎż

    PK wrote:

    > Biorąc pod uwagę aktualne tendencje, to prędzej Ty usłyszysz "zawieź
    > sobie rowerem auto na autostradę i tam se jeździj". :D

    Chyba w Twoim kolorowym świecie. Rowerowy snobizm przeminie, jak się
    zaczął. Rower nie jest praktycznym środkiem transportu, to narzędzie do
    rekreacji.

    --
    ss??q s? ??u??ou??