    Date: Thu, 13 Dec 2012 21:59:55 +0100
    From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [NTG?] Debile na rowerach..

    W dniu 2012-12-12 18:08, scobowski pisze:
    > Słów mi brak.

    Właściwie to jeden debil na rowerze. Debil, bo się wypieprzył pod
    samochód, a nie musiał, trzeba umieć jechać po śniegu.

    > Jedzie sobie wczoraj rano taki Rysio rozkopaną Grunwaldzką z naprzeciwka
    > - na rowerku. Zapieprza niemal środkiem pasa, wszak przy krawędzi leży
    > śnieg, pewnie ciężko się w nim pedałuje. W pewnej chwili wypierdala się
    > na bok, jego pojazd ślizga się na przeciwny pas w stronę mojego
    > zderzaka, a sam genialny kierowca - sunąc na boku/dupie ma chociaż na
    > tyle przytomny umysł, żeby odepchnąć się od zderzaka samochodu który tuż
    > za nim pędził ze 30km/h...

    Szczęście, że się skończyło bez ofiar.

    > Co kieruje tymi ludźmi, którzy muszą po lodzie/śniegu, w mrozie
    > zapierdzielać na pedałach?

    Mój samochód stoi głównie pod domem. A po mieście roweruję cały rok bo
    jest to dla mnie wygodniejsze. Szybciej, bez korków, bez problemu z
    parkowaniem. Taką wybrałem drogę, nie odmawiam innym jazdy
    samochodem/autobusem - każdy jedzie jak woli.
    Próbowałem samochodem (korki, problem z parkowaniem w centrum),
    autobusem - trzeba dojść na przystanek, trzeba czekać, nieść się w tłoku.

    Rower jest dla mnie najwygodniejszy. Ale to dla mnie, oczywiście nie
    nalegam aby pan prezes w garniaku jechał rowerem w zamieci na spotkanie
    zarządu, to samo pani z dzieciną do przedszkola.

    > Musi jeden z drugim udowodnić, że jest tak zajebisty i alternatywny, że
    > kupę robi zieloną, a rowerem jeździ nawet zimą..?

    Z pewnością są tacy. Ale rowerzyści, których znam (a znam ich niemało)
    jeżdżą na rowerze cały rok bo lubią/jest i wygodniej/szybciej. Rowerują
    bez żadnej dodatkowej ideologii. Dodatkowo większość z nich ma
    samochody, które głównie stoja pod domem i czekają na dłuższe
    wyjazdy/większe zakupy itd.

    > Co ciekawe - od października prawie toto tałatajstwo zniknęło z jezdni;
    > mam wrażenie, że wypełźli, kiedy spadł śnieg.

    Nie poczyniłem takiej obserwacji.

    Mam nadzieję, że Ci wyjaśniłem co nieco, na temat powódek z jakich
    roweruje się zimą )i nie tylko) po mieście.

    Pozdrawiam

    Seco