  • 71. Data: 2012-12-13 20:41:15
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: tÎż

    Michał Pysz wrote:

    > Problemem jest bark odśnieżania dróg dla rowerów.

    To sobie odśnieżcie. Z 50 chętnych obłąkańców (zapewne +/- tylu jest w
    Warszawie) powinno dać radę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 72. Data: 2012-12-13 20:43:05
    Od: tÎż

    PK wrote:

    > O aktywność. O to że jazda na rowerze sprawia im przyjemność.

    To se jeździj -- po lesie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 73. Data: 2012-12-13 20:43:38
    Od: tÎż

    Kazimierz Uromski wrote:

    > A doczytałeś do końca

    Tak.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 74. Data: 2012-12-13 20:46:10
    Od: tÎż

    jerzu wrote:

    > Ile wykroczeń jest dziełem tego "rowerzysty"?
    >
    > https://www.youtube.com/watch?
    v=oIFQh1zqXHA&list=UUuRxYmQXItyr7rjFBdZuKpA&index=4

    Typowe zachowanie tych obłąkańców. Ale to jeszcze nic. Ostatnio widziałem
    jednego, który jechał po zmroku po oblodzonej jednopasmówce bez
    oświetlenia -- nie trzymając kierownicy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 75. Data: 2012-12-13 20:54:25
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-13, t? <t?> wrote:
    > To se jeździj -- po lesie.

    No i jeżdżę po lesie, jeśli mam okazję. Tyle że mieszkam w wewnętrznej
    dzielnicy dużego miasta i do lasu to mam godzinę jazdy asfaltem.

    pozdrawiam,
    PK

  • 76. Data: 2012-12-13 21:02:15
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-13, t? <t?> wrote:
    > To sobie odśnieżcie. Z 50 chętnych obłąkańców (zapewne +/- tylu jest w
    > Warszawie) powinno dać radę.

    Nie wiem czy widziałeś kiedyś Warszawę (lub dowolne inne duże miasto).
    50 rowerzystów to ja dziś rano minąłem przez 15 minut na jednej ulicy.
    Przy takiej pogodzie jak dziś po Warszawie porusza się przynajmniej
    kilka tysięcy rowerów. Jeśli śnieg się rozpuści, będzie to już
    przynajmniej kilkanaście tysięcy.

    Około 19:30 mijałem stojak rowerowy przy dużym centrum handlowym.
    We wrześniu o podobnej porze stało tam około 30 rowerów. Dziś było 8,
    co pokazuje, że osoby korzystające z roweru do dojazdu na zakupy (pewnie
    prosto z pracy) śniegu i mrozu się nie boją.

    pozdrawiam,
    PK

  • 77. Data: 2012-12-13 21:06:45
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 13 Dec 2012 19:46:10 GMT, tÎ? napisał(a):

    > Typowe zachowanie tych obłąkańców. Ale to jeszcze nic. Ostatnio widziałem
    > jednego, który jechał po zmroku po oblodzonej jednopasmówce bez
    > oświetlenia -- nie trzymając kierownicy.

    No patrz, ja całkiem niedawno widziałem kierowcę kierującego samochodem
    z 1 sprawnym światłem z przodu. Na oko przekraczał dozwoloną prędkość!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 78. Data: 2012-12-13 21:16:02
    Od: <3...@4...211602.invalid> (Tom N)

    MadMan w

    > No patrz, ja całkiem niedawno widziałem kierowcę kierującego samochodem
    > z 1 sprawnym światłem z przodu. Na oko przekraczał dozwoloną prędkość!

    Prędkość na oko, ale dokumenty sprawdziłeś, i wiesz, że to kierowca? Może to
    Ty byłeś? ;P

    --
    'Tom N'

  • 79. Data: 2012-12-13 21:30:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 13 Dec 2012 21:16:02 +0100, Tom N napisał(a):

    > Prędkość na oko, ale dokumenty sprawdziłeś, i wiesz, że to kierowca? Może to
    > Ty byłeś? ;P

    No a jak! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 80. Data: 2012-12-13 21:51:16
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Typowe zachowanie tych obłąkańców. Ale to jeszcze nic.

    ROTFL
    Gosc, ktory rejestruje takie glupoty z pytaniem jaki mandat powinien dostac musi zyc
    poteznymi kompleksami, wyglada jakby niedawno przyjechal ze wsi do wiekszego miasta,
    ale troche rozumiem wkurwienie jak trzeba postac na swiatlach albo w koreczku bo mnie

    tez to dotyczy :)

    Zobacz jak to sie robi gdzie indziej
    https://www.youtube.com/watch?v=55RBeyQC0lo
    https://www.youtube.com/watch?v=6aahtm3PXQs
    To jest powszechne wsrod kurierow na calym swiecie, takze sie nie przejmuj. Chociaz
    pewnie i tak nie zrozumiesz :)

    sz.