  • 61. Data: 2012-12-13 19:06:05
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Opona z kolcami nadaje się na alfalt, zakłądając, że nie jedzie się 100%
    > bokami, po śniegu?
    Oczywiście, że się nadaje, prócz lekkiego szumu nie ma negatywnego
    wpływu na jazdę.
    Te kolce wystają z opony na milimetr. Tak naprawdę to nie są kolce w
    takim potocznym rozumieniu, to bardziej takie łebki jak od śrubki. Są
    okrągłe i płaskie.

    Na śnieg też się nadają, coprawda nic nie poprawiają w takim przypadku
    ale też nie szkodzą.

    Największa wada opon kolcowanych to waga.

    mp.

  • 62. Data: 2012-12-13 19:06:43
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > ależ oczywiście.
    > widok alpinistów wspinających się po jezdni - bezcenny :)

    Malo jeszcze w swoim krotkim zyciu widziales:
    http://www.youtube.com/watch?v=9U0tDU37q2M

    sz.

  • 63. Data: 2012-12-13 19:06:56
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-12-13 18:57, scobowski pisze:
    > O tym był pierwszy post: o braku szacunku do swojego życia i zdrowia (i
    > przy okazji - o bezsensownym stwarzaniu zagrożenia dla innych
    > uczestników drogi).
    Ja proponuję wprowadzić ustawowy zakaz jazdy na rowerze od 31
    października. I na nartach. I definitywny zakaz palenia. I ... milion
    innych zakazów. Wreszcie ta banda idiotów, nie mająca szacunku dla
    swojego zdrowia i życia weźmie się może za jakąś pożyteczną pracę.

    Maciek

  • 64. Data: 2012-12-13 19:09:15
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Dla 3 rowerzystów dziennie? Sami sobie odśnieżcie. Po śniegu też się da
    > jeździć rowerem.
    A właśnie w tym roku (zapewne przez nikły opad śniegu) rowerzystów jest
    bardzo dużo. Właściwie tyle samo co jesienią.

    Problemem jest bark odśnieżania dróg dla rowerów.
    Jak śnieg świeży to się spoko jedzie ale jak potem przemarznie to jest
    trudno.

    A jazda rowerem w zimie wcale nie jest niezdrowa jak sugerujesz.

    mp.

  • 65. Data: 2012-12-13 19:11:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    ja to widziałem w realu nie w skeczu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 66. Data: 2012-12-13 19:18:04
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Na śnieg też się nadają, coprawda nic nie poprawiają w takim przypadku ale też nie

    > szkodzą.
    >
    > Największa wada opon kolcowanych to waga.

    Znacznie wieksze opory toczenia i niszczenie kolcow mimo, ze sa z weglikow
    spiekanych.
    Szkoda opony, ktora pozniej juz nie bedzie tak dobrze pracowac na lodzie.

    sz.

  • 67. Data: 2012-12-13 19:20:30
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2012-12-13 19:18, szufla pisze:

    > Znacznie wieksze opory toczenia i niszczenie kolcow mimo, ze sa z
    > weglikow spiekanych.
    > Szkoda opony, ktora pozniej juz nie bedzie tak dobrze pracowac na lodzie.
    >
    > sz.

    E tam szkoda, kolcowane opony nokiana miałem kilka lat i problemem nie
    było zniszczenie/wypadanie kolców tylko guma, która sparciała.

    Obecnie mam schwalbe, używane już dwa pełne sezony i nic groźnego nie
    widać. Pewnie też guma pójdzie szybciej niż te kolce.

    mp.

  • 68. Data: 2012-12-13 19:38:47
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > O tym był pierwszy post: o braku szacunku do swojego życia i zdrowia (i przy
    > okazji - o bezsensownym stwarzaniu zagrożenia dla innych uczestników drogi).

    Ta zwlaszcza dla innych. Daj spokoj, wez juz odpusc :)
    Robisz afere z byle gowna.

    sz.

  • 69. Data: 2012-12-13 19:56:15
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 12 Dec 2012 18:08:38 +0100, scobowski <s...@i...pl> wrote:

    >Słów mi brak.

    Ile wykroczeń jest dziełem tego "rowerzysty"?

    https://www.youtube.com/watch?v=oIFQh1zqXHA&list=UUu
    RxYmQXItyr7rjFBdZuKpA&index=4

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 70. Data: 2012-12-13 19:59:27
    Od: tÎż

    PK wrote:

    > Jazda na rowerzena mrozie jest tak samo niebezpieczna dla zdrowia jak
    > jazda na rowerze latem.

    Teraz już nie muszę pytać czy jesteś idiotą.

    --
    ss??q s? ??u??ou??