    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Date: 13 Dec 2012 20:02:15 GMT

    On 2012-12-13, t? <t?> wrote:
    > To sobie odśnieżcie. Z 50 chętnych obłąkańców (zapewne +/- tylu jest w
    > Warszawie) powinno dać radę.

    Nie wiem czy widziałeś kiedyś Warszawę (lub dowolne inne duże miasto).
    50 rowerzystów to ja dziś rano minąłem przez 15 minut na jednej ulicy.
    Przy takiej pogodzie jak dziś po Warszawie porusza się przynajmniej
    kilka tysięcy rowerów. Jeśli śnieg się rozpuści, będzie to już
    przynajmniej kilkanaście tysięcy.

    Około 19:30 mijałem stojak rowerowy przy dużym centrum handlowym.
    We wrześniu o podobnej porze stało tam około 30 rowerów. Dziś było 8,
    co pokazuje, że osoby korzystające z roweru do dojazdu na zakupy (pewnie
    prosto z pracy) śniegu i mrozu się nie boją.

    pozdrawiam,
    PK