    From: tÎż
    Subject: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 25 Dec 2012 10:55:47 GMT

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Tu też sprawa nie jest czarno biała. Dla sprawnego rowerzysty 5-10 km to
    > jak spacer, nie zdąży się spocić.

    O ile będzie jechał daleko od swoich maksymalnych możliwości. A wtedy
    średniej prędkości auta nigdy nie osiągnie.

    Pedalarze dorabiając ideologię do swoich rowerowych teorii popełniają
    wciąż jeden podstawowy błąd -- niestety, z rowerem jest tak, że albo
    osiąga się czas przejazdu jakkolwiek korespondujący z samochodowym w
    korkach i wtedy jest się spoconym jak świnia albo jedzie się znacznie
    dłużej. Przypadki patologicznych zaburzeń potliwości pomijam.

    > Oczywiście garnitury itd mogą zachęcać
    > do jazdy nierowerem. Jak miałem do pracy 20 km wstawałem z wyra i
    > wsiadałem na rower. Poranny prysznic brałem w pracy, tam też miałem
    > ciuchy na zmianę. Śniadanie jadłem w pracy.

    Czyli po drodze spalałeś głównie mięśnie, bardzo inteligentnie. Potem
    jadłeś byle jakie śniadanie, chociaż to najważniejszy posiłek w ciągu
    dnia -- tez niezwykle zdrowo.

    > Z pewnych badań wynika, ze steżenie CO2 we krwi rowerzysty jest mniejsza
    > niż we krwi kierowcy, który pokonał ten sam dystans samochodem. ZTCP
    > chodziło o koncenracje zanieczyszczeń wewnatrz samochodu.

    Jakim samochodem i jak jechał rowerem? I co z resztą szkodliwych
    związków? Masz w ogóle jakiś link do tych badań?

    > Na dniach powinny sie pojawić badania plwociny codziennyc miejsckich
    > rowerzystów w porównaniu do plwonicy normalnych mieszczuchów. Bardzo
    > mnie to ciekawi.

    Więc bierz się za badania! Na koniec możesz zbadać porównawczo także ich
    kał.

    > O ile dotrze szybciej, ale jak chyba ustaliliśmy, to dyskusyjne i zależy
    > od kilku czynników. CZsem tak, czasem siak.

    Dyskusyjne tylko dla pedalarzy dorabiających ideologię.

    > Gdy młody
    > podrośnie i pójdzie do pobliskiego przedszkola, bedę go tam przed pracą
    > podrzuacać w rowerowej przyczepce lub foteliku.

    Na pewno będzie wniebowzięty, szczególnie jak się wypieprzysz razem z nim.

    --
    ss??q s? ??u??ou??