  • Data: 2012-12-25 14:09:45
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: tÎż szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Pozwolisz, że nie zacytuję Twojej wypowiedzi. Szkoda mojego czasu na
    > dyskutowanie z Tobą, wytrollowałeś

    Trollingiem jest bredzenie na grupie samochodowej, że rowerem jeździ się
    szybciej i wygodniej, co m.in. Ty uprawiasz.

    > w tym wątku ze 40 postów. Dużo po
    > chamsku, prostackie docinki itd...

    Widzę, że odpowiedź na merytoryczne argumenty Cię przerosła -- typowe dla
    pedalarzy-fanatyków.

    > Niby kiedyś wsiadłeś na rower, ale miejska jazda Ci zupełnie nie
    > podchodzi. No i dobrze. Nie potrafisz jednak pojąć, że rower może być
    > doskonałą alternatywą dla komunikacji miejskiej i samochodu. Ale to
    > jedynie Twój problem.

    To zależy co kto uważa za alternatywę, jeśli ktoś ma takie zboczenie, ze
    lubi przeciskać się spocony w błocie i smrodzie pomiędzy autami to
    zapewne jest. Jeśli jednak przyjmiemy rozsądne kryteria, jak czas dojazdu
    i wygoda, to rower nie jest żadną alternatywą dla samochodu. O
    komunikacji miejskiej nie piszę, to jest typowe rozwiązanie dla ludzi
    niezamożnych i wybór pomiędzy autobusem a rowerem to jak wybór pomiędzy
    syfem, a malarią (w kontekście alternatywy dla samochodu, oczywiście).

    > Czy tego chcesz coraz więcej osób korzysta z roweru jako środka
    > miejskiego transportu (w tym osób mających własne samochody), bo tak
    > jest dla nich np: wygodniej, milej, szybciej, taniej, korzystniej. Beż
    > żadnej insynuowanej przez Ciebie ideologii.

    Nie, część jeździ rowerem bo jest taniej, część się w ten sposób snobuje.
    Jest jeszcze grupka rowerowych maniaków, którzy jeżdżą, bo tak lubią.
    Rowerem nie jest tani wygodniej ani szybciej i żeby wypisywać takie
    nonsensy trzeba cierpieć na jakieś zaburzenia.

    --
    ss??q s? ??u??ou??