  • Data: 2012-12-25 15:55:44
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tÎż ...

    > O ile będzie jechał daleko od swoich maksymalnych możliwości. A wtedy
    > średniej prędkości auta nigdy nie osiągnie.
    >
    > Pedalarze dorabiając ideologię do swoich rowerowych teorii popełniają
    > wciąż jeden podstawowy błąd -- niestety, z rowerem jest tak, że albo
    > osiąga się czas przejazdu jakkolwiek korespondujący z samochodowym w
    > korkach i wtedy jest się spoconym jak świnia albo jedzie się znacznie
    > dłużej. Przypadki patologicznych zaburzeń potliwości pomijam.

    Pomijasz jedną z najistotniejszych kwestii w oszczędności czasu - codzienny
    sport.

    Mianowicie biegając wieczorem tracę na to 45 minut.
    Jadać do pracy rowerem, nawet jak jadę dłużej niż samochodem, to jednak
    codzienny sport mam odklepany.

    P.S. Gratuluję zaczerpnięcia słownika od kolegi Cavallino.

    > Czyli po drodze spalałeś głównie mięśnie, bardzo inteligentnie. Potem
    > jadłeś byle jakie śniadanie, chociaż to najważniejszy posiłek w ciągu
    > dnia -- tez niezwykle zdrowo.

    ?
    Spalałeś mięśnie?
    Wystarczy wrzucić cokolwiek do buzi przed wyjściem a w czasie jazdy
    utrzymywaćodpowiednie maksymalne tętno aby to co napisałes było bzdurą.
    ale rozumiem, że tak sobie ząłożyłeś, żeby ci pasowało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia