  • Data: 2012-12-25 22:54:32
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-25 21:38, PK pisze:

    > Przejedź się kiedyś rowerem po zakorkowanym mieście.

    > A może chciał właśnie "spalić mięśnie"? Mieści Ci się to w głowie
    > czy przesłania Ci to rozbudowany kark? :P

    Cześć.

    To jak zwykle, odpowiedział wybiórczo, wyciął z mego posta co niewygodne,
    doczepił się na początku do najmniej istotnego elementu. Tak aby
    potrollowć.

    Po pierwsze umiarkowany trening przed śniadaniem jest bardzo dobrą formą
    utrzymania szczupłej sylwetki, ewentualnie odchudzania (spalania
    tłuszczu, nie mięśni)
    Po drugie, co jeszcze zabawniejsze, w pracy miałem kuchnię z wyposażoną
    lodówką co w pełni pokrywało moje zapotrzebowanie na zbilansowane
    śniadanie.
    Ale oczywiście To musiał wtrącić swoje niemądre przemyślenia na temat
    mego trybu życia.

    A dalej mimo faktycznego wtrącania jakiś racji, niestety wycinał co dla
    niego
    niewygodne, pisał o "kale", "wypieprzaniu się", co powoduje, że nie mam
    ochoty
    z nim dyskutować - poziom jego postów jest zbyt niski.
    Poza tym bez sensu jest z nim dyskutować, skoro wytnie co istotne,
    przeinaczy, doczepi się - szkoda czasu.

    Ale za to jaki jest hardy w zabieganiu o tą dyskusję, mimo, że proponuję
    EOT, To nadal atakuje :)

    Pozdrawiam

    Seco