  • Data: 2012-12-18 14:15:01
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-18, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > Nie wiem jak ty, ale ja się trochę inaczej ubieram do samochodu a
    > inaczej na rower. Na rowerze się ruszam to i nie marznę, w samochodzie
    > zanim się porządnie rozgrzeje to mam pół trasy za sobą.

    No i umówmy się. To nie jest tak, że po kilkudziesięciu minutach
    w samochodzie (szczególnie przegrzanym, bez klimy, ze sztucznymi
    fotelami i np. dymem papierosowym) pachnie się fiołkami :).
    Znam takich zawodników, co powinni brać prysznic po przyjechaniu
    własnym autem (o komunikacji miejskiej nie wspominając).

    pozdrawiam,
    PK