  • Data: 2012-12-19 14:31:50
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.12.2012 23:54, t? wrote:

    > A kto teraz jeździ autem bez klimy, skoro takie z klimą można kupić za 3
    > tys.?

    Po tym jak pooglądałem crash-testy różnych wytworów motoryzacyjnych
    padło na punto II.

    Za klimę musiałbym dopłacić ~1.5k i dostał gratis dodatkowe 80k
    przebiegu oraz wyraźne ślady klepania, albo 260k przebiegu i samochód
    "igła, po mechaniku" (który nagle postanowił się go pozbyć z
    niewiadomych przyczyn).

    Michoo