  • Data: 2012-12-18 13:30:44
    Temat: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15.12.2012 19:15, t? wrote:

    > Chyba zapomniałeś o przebieraniu (bo co drugi raz dojedziesz umorusany
    > błotem)

    Mam takie fajne spodnie wojskowe, które zakłada się na normalne - po
    dojechaniu na miejsce wystarczy zdjąć i strzepnąć błoto. Ewentualna
    wymiana koszulki to kilkadziesiąt sekund.

    > i prysznicu. Chyba, że układasz cegły na budowie i jest Ci to
    > obojętne.

    Programuję przy biurku. Jak miałem latem ~16 km to rzeczywiście trzeba
    było się porządnie umyć i przebrać. Jak jadę 8km zimą to po dojechaniu
    na miejsce koszulka jest ledwie lekko wilgotna i nie śmierdzi. (Chociaż
    oczywiście na drugi dzień już bym tej samej nie ubierał.)

    Btw:
    Na rowerze (jak i np łażąc w górach) człowiek się poci "na chłodzenie" -
    w takim pocie jest masa wody ale nie ma za dużo pożywki dla bakterii i
    się nie śmierdzi. (Inna kwestia, że siedzenie w mokrej koszulce to
    średnio przyjemne doświadczenie, więc lepiej i tak zmienić.)

    Natomiast podczas siedzenia przy biurku przynajmniej ja się tak pocę pod
    pachami, że bez porządnego mycia się te minimum 2 razy dziennie i
    dobrego, antybakteryjnego antyperspirantu pod wieczór woniałbym na całą
    okolicę.

    > No tak, wsiadanie do samochodu jest nieprzyjemne, za to jazda na rowerze
    > na mrozie to prawdziwa rewelacja! Ludzie, co Wy jaracie?

    Nie wiem jak ty, ale ja się trochę inaczej ubieram do samochodu a
    inaczej na rower. Na rowerze się ruszam to i nie marznę, w samochodzie
    zanim się porządnie rozgrzeje to mam pół trasy za sobą.

    Michoo