    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [NTG: And.] Bateryjna ściema
    Date: Sun, 15 Sep 2013 09:05:13 +0200

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    > Przyszło mi na myśl że może to wina tego że u mnie się nie wyświetlają
    > takie informacje bo ja zarówno na telefonie jak i tablecie mam czysty
    > Android, bez nakładki operatora. I może to jest właśnie przyczyną?

    Nie no ... to jest funkcjonalność standardowej aplikacji androida. Media
    donoszą że są jakieś telefony, gdzie to zdaje się jest wyświetlane w
    widgecie czy jakoś tak dla konkretnego telefonu, czyli tak jak chcesz, ale
    aplikacji które możnaby sobie pobrać za bardzo nie widać. Widziałem zdaje
    się coś poza tym googlowym sklepem. Nie wiem czy nie na forum developerskim.

    > U mnie w telefonie do sms-owania fabrycznie zainstalowana jest aplikacja
    > TouchPall, w tablecie SMS/MMS, bez nazwy. Wersje systemu to odpowiednio -
    > 2.2 i 4.04. Żadna z nich nie wyświetla sms-ów z info o sieci.

    Masz w 2.2 zainstalowaną aplikację Wiadomości ? Mówiłeś, że gdzieś
    ustawiałeś to "Kanały CB" to one u mnie były tą właśnie aplikacją. Jest
    faktem, że z tymi wiadomościami sieciowymi coś jest chyba nie tak, że
    aplikacji do nich generalnie nie ma, ale skoro ludzie opisują jak to
    programować to znaczy, że generalnie da się prosto spowodować by się
    pojawiały tak, jak pojawiają się u mnie. To też jakaś aplikacja jest, która
    tylko je przejmuje.

    > Jestem pewien że z czasem przyjdzie opamiętanie i przeróżne badziewia w
    > stylu Androida psujące telefony pozostaną już tylko jako złe wspomnienia.

    Zapewniam Cię, że widget pokazujący BTSa świata telefonii nie zmieni choć
    dla Ciebie jest taki ważny.