  • Data: 2013-09-19 08:34:40
    Temat: Re: [NTG: And.] Bateryjna ściema
    Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-15 09:14, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...pl>

    > Trzeba było wtedy używać. Dzisiaj bez problemu znajdziesz normalną
    > nawigację. Zresztą nie wiem czy czasem te aplikacje do Cell Info nie
    > mają wbudowanej także obsługi Cell Broadcast i o niczym gadamy.
    Używam - wyciągnąłem z kantora starego Samsunga Monte i cieszę oko
    widżetem z informacją o BTSach. Dwusimowy smartfon został z kartą AERO2
    i służy tylko na wyprawy do lasu, jako narzędzie do określania pozycji.
    "Normalną" nawigację? A ile takie cudo pod Androida kosztuje. Bo te
    darmowe to raczej ciekawostka niż wartość użytkowa. Nadmienię że jestem
    posiadaczem zarówno nawi fabrycznie zainstalowanie w aucie, jak i
    stacjonarnej, zakupionej w sklepie.

    > To w minutach :-)
    >
    > Raczej za darmo bo by zrujnowały właścicieli tych starych telefonów.
    > Nie widziałem ani nie słyszałem by ktoś został za to obciążony, ale
    > pazerność operatorów nie zna granic i w sumie nie ma co się dziwić
    > skoro z tego żyją.

    W starym telefonie to nie, przecież info o BTS-ach cały czas jest
    wyświetlane na ekranie, ale informowanie SMSami to już może powodować
    naliczanie opłat.