  • Data: 2015-02-03 18:45:11
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-02 o 14:02, J.F. pisze:
> [...]
    on_mds_442_100_sprawny-642538842.html

    >Jak grywało się różne imprezy, to jednak wolałem "szuflady", niż
    >mechanizmy wychylane - dla mnie było wygodniej.
    >Jak się miało kilkanaście/kilkadziesiąt przygotowanych kaset i dwie
    >czy trzy szuflady, to nie było problemów z szybką zmianą kasety w
    >jednej maszynie, jak druga grała. Nie trzeba było zamykać szuflady.
    >Zmiana kastety to sekunda.
    >Natomiast jakoś tak dłużej i bardziej upierdliwie było w mechanizmach
    >wychylanych. Ze dwa razy zdarzyło mi się pomylić strony kasety :(
    >Dla mnie subiektywnie lepsza była jednak szuflada.

    Z tym, ze o ile dobrze kojarze i widze, to w/w Etiuda nie miala zadnej
    klapki, mozna bylo tak samo wyciagac, tylko w pionie.

    Ale ... jak o tym pomysle ... naprawde sie lepiej zmienialo w takiej
    szufladzie, gdzie jednak trzeba jakos precyzyjnie trafic, niz w
    uchylnej kieszeni, gdzie wystarczy wyjac i wsadzic ?

    >I już OT - mam m.in. w doskonałym stanie Tonetkę i w fabrycznym
    >stanie (chyba w ogóle nie używane, z gwarancją) Bambino!

    Dokupic pare plyt, tasm ... i poczekac jeszcze troche, az nabierze
    wiecej wartosci :-)

    J.