  • Data: 2015-02-03 20:26:55
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w
    Hello J.F.,

    >Ale nie 30 lat temu. Poza tym - uA709 a nie 701.

    Ale ja nie o Twoim czeskim 509, tylko o zaleceniu ULY7701 do audio.

    prawde mowiac to go nie pamietam ... ale czy nie robilismy UL...741
    rownolegle ?

    >Konstrukcja magnetofonu z lat 50-tych:
    >http://treffpunkt.ig-ftf.de/viewtopic.php?t=10598

    ALe co - ze te lampy to dobrze sie zastepowalo opampem ?
    Nie widze tych lamp prawde mowiac ... czy to sama mechanika i napedy ?

    J.

    Hi, hi - specjalna fabryka malych motorow :-)

    Zaraz ... to wyrob DDR.

    J.