  • Data: 2015-02-03 15:29:59
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-02 o 14:02, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    on_mds_442_100_sprawny-642538842.html

    > No ba ... ale prawde mowiac niewygodna byla.
    > (...)

    Jak grywało się różne imprezy, to jednak wolałem "szuflady", niż
    mechanizmy wychylane - dla mnie było wygodniej.
    Jak się miało kilkanaście/kilkadziesiąt przygotowanych kaset i dwie czy
    trzy szuflady, to nie było problemów z szybką zmianą kasety w jednej
    maszynie, jak druga grała. Nie trzeba było zamykać szuflady. Zmiana
    kastety to sekunda.
    Natomiast jakoś tak dłużej i bardziej upierdliwie było w mechanizmach
    wychylanych. Ze dwa razy zdarzyło mi się pomylić strony kasety :(

    Dla mnie subiektywnie lepsza była jednak szuflada.

    I już OT - mam m.in. w doskonałym stanie Tonetkę i w fabrycznym stanie
    (chyba w ogóle nie używane, z gwarancją) Bambino!

    --
    Pozdrawiam.

    Adam