  • Data: 2015-02-02 08:51:48
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 2 Feb 2015 01:32:29 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Z podanych linków wynika, że nie.
    http://www.technique.pl/mediawiki/index.php/Polskie_
    magnetofony_kasetowe_-_cz%C4%99%C5%9B%C4%87_1_-_magn
    etofony_stacjonarne

    Moje pomylki. Ja to pamietam tak:
    -"Marcina" to nie pamietam, i czy mechanizm byl swietny to nie wiem.
    Niby to nie ta klasa sprzetu - jakosc to do wiezy HiFi :-)

    - byly kultowe sprzety Diory - Emerson, na ktore nie bylo mnie stac.
    MSH-101 - elektryczne sterowanie latwo poznac, bo przyciski obok
    kasety. Niby juz od 1977.

    - pojawila sie "szuflada" Diory, tez poza moim zakresem zainteresowan.
    Wydaje mi sie, ze wczesniej to bylo, ale moze faktycznie od 84.
    tez elektryczne.

    - pojawily sie "Altusy" ZRK, czyli M-8010/M-70xx, myslalem ze to
    wlasnie ten mechanizm chwaliles. niby od 1981, ale wydaje mi sie ze
    pozniej. Mozliwe ze produkcja tylko na eksport. Ale i tak mlodsze niz
    MSH-101. Sterowanie raczej mechaniczne.

    - kupilem sobie w koncu M-3016 ZRK, mechanizm fajny, soft touch, ale
    wszystko mechaniczne. Tak prawde mowiac, to na jego podstawie myslalem
    ze Altusy chwaliles. - tzn myslalem ze mechanizm podobny, ale raczej
    nie. Rok juz 1988.

    - ten M3016 jest dosc podobny do MDS 411D Etiuda z Diory.
    a to 1978 i kultowa nazwa. I elektryczny mechanizm

    http://www.oldradio.pl/karta.php?numer=184&Diora,MDS
    _411D__Etiuda_
    http://www.oldradio.pl/karta.php?numer=1032&ZRK,M_30
    16

    > Zdecydowanie nie. Naduszało się mikroprzełączniki.

    Bo pomylilem z M3016/8010 :-)

    Tak czy inaczej - tych mechanizmow w uzyciu bylo troche, elektrycznie
    sterowanych Diora miala jednak wiecej.

    J.