  • Data: 2015-02-02 21:54:37
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Paweł,

    > Pogrzebałem w starych katalogach. Dla 741, niezależnie czy CEMI czy TI,
    > gwarantowany GBP to 15000. Dla 7701 CEMI podaje tą samą wartość. Dla 709
    > Fairchilda jest to 25000.

    I wystarczy. Pasmo jednostkowe 1MHz przy standardowej kompensacji.

    > I to wyjaśnia tezę, że na opamp audio trzeba
    > jeszcze było poczekać. Pokazuje też, jak wspaniałym pomysłem było
    > budowanie na tych kostkach wzmacniacza do magnetofonu, zwłaszcza z
    > podbiciem na 19kHz ;-)

    Ten wzmacniacz miał wzmocnienie jednostkowe w okolicach kilku kHz,
    przy 19kHz wzmocnienie było poniżej jednostkowego. Znasz
    charakterystykę korekcyjną wzmacniacza odczytu magnetofonu studyjnego?

    > "I brzmiało to lepiej niż rozwiązanie Fonii z ich magnetofonów z
    > końcówki lat 70. "Potężna jest siła autosugestii.

    Chyba Twojej. Bo nawet nie masz pojęcia, o jakim sprzęcie mowa.

    > Przy okazji: ŁZR Fonica, jak sądzę.

    Źle sądzisz - Zakłady Produkcji Doświadczalnej Urządzeń Radiowych i
    Telewizyjnych Fonia w Warszawie.

    --
    Best regards,
    RoMan