  • Data: 2015-02-01 23:58:53
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Sunday, February 1, 2015, 10:30:08 PM, you wrote:

    > Jakos tak kojarze, ze jak sie podlaczylo, to szumialo bardziej.
    > Ale moze to kwestia rezystancji na wejsciu wzmacniacza.

    Raczej wzmacniacz wejściowy się musiał wzbudzać. W głowicy nie ma co
    szumieć.

    > Szumy, znieksztalcenia, pole wzmocnienia ... fachowcy twierdzili ze na
    > porzadny opamp audio to trzeba bylo jeszcze poczekac.

    A amatorzy przesiedli się z profesjonalnych magnetofonów na stare, z
    dorabianym wzmacniaczem...

    > No i jakos tak malo uzywalo opampy w sprzecie audio - nie wiem, za
    > kiepskie, czy za drogie.

    Nie żartuj - jedną z podstawowych przeróbek sprzętu audio jest wymiana
    op-ampów na lepsze.
    https://www.google.pl/search?q=wymiana+opampa

    Ale to już końcówka. Dzisiaj faktycznie jedna PCB na całą elektronikę,
    druga to zasilacz i ewentualnie trzecia to wyświetlacz.

    --
    Best regards,
    RoMan