  • Data: 2015-02-02 00:48:45
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F.,

    Monday, February 2, 2015, 12:30:30 AM, you wrote:

    > Ale to kolejna generacja, widzisz tam gdzies opis jak wymienic uA709
    > czy 741 ?
    > Krajowy przemysl stosowal czasami 741, ale to z innych przyczyn.

    Nie, no - te 30 lat temu opampy w sprzęcie audio stosowali amatorzy.
    Przemysł nie był tak rozrzutny. Tam, gdzie amator do żyratora wstawiał
    wzmacniacz operacyjny, przemysł pakował wtórnik emiterowy. Działało?
    Działało. A że zniekształcenia wzrosły? I tak mieścili się w DIN45500.

    > Hi hi, ale magia tranzystorow ciagle jest:
    > http://www.bursonaudio.com/products/discrete-opamp/

    Co chwila dorabiam jakieś proste wzmacniacze na tranzystorach do
    różnych dziwnych układów. Ale to już jednak przesada.

    --
    Best regards,
    RoMan