  • Data: 2015-02-01 23:09:23
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 22:50:43 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > W audiofilskim sensie zapewne tak jest.

    IMO - przestano unikac scalakow w sprzecie audio.

    Ba, zobacz nawet na pierwsze CD - tam byly uklady scalone i nie
    szumialy.

    > O co chodzi z tym ćwierć wieku, co ta informacja wnosi?

    Tylko tyle, ze od 1990 moglo sie wszystko zmienic.

    > No więc dzisiaj mógłby to robić każdy, wystarczy zlecić
    > Chińczykowi. Ćwierć wieku temu może lepiej było zlecać Koreańczykowi.

    Ale nie zlecano, oni sami robili.

    > Nie miałem nigdy video, to nie wiem. Ale takie rzeczy właśnie słyszałem.

    A ci ludzie tez nie mieli ?
    No tak, informatycy, wszystkie pieniadze w komputeru i dyskietki :-)

    Goldstar to chyba jeszcze w Pewexie zagoscil.

    J.