  • Data: 2015-02-01 22:50:43
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > No to ciagle powinno byc ze scalaki ustepuja konstrukcjom dyskretnym
    > :-)

    W audiofilskim sensie zapewne tak jest.

    > Od tego czasu to juz cwierc wieku minelo.

    Trochę też minęło od czasu postawienia w tym wątku tez na temat tego,
    co by było gdyby (ktoś chciał dzisiaj masowo fabrykować magnetofony
    na miarę Kudelskiego). O co chodzi z tym ćwierć wieku, co ta informacja
    wnosi? No więc dzisiaj mógłby to robić każdy, wystarczy zlecić
    Chińczykowi. Ćwierć wieku temu może lepiej było zlecać Koreańczykowi.

    > Samsung byl swego czasu wiodacym dostawca monitorow do IBM.
    > Ale czy takie zgorszenie ... koreanskie video juz bylo chyba
    > w Polsce popularne.

    Ni emiałem nigdy video, to nie wiem. Ale takie rzeczy właśnie słyszałem.

    Rozwijali od poniedziałku do piątku.

    --
    Jarek