  • Data: 2015-02-01 22:18:01
    Temat: Re: NTC w pralce Miele, pomocy...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 1 Feb 2015 15:03:21 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Jak to się nie dało?! Przecież współczesne tranzystory są dużo lepsze
    > od tych z lat siedemdziesiątych.

    No to ciagle powinno byc ze scalaki ustepuja konstrukcjom dyskretnym
    :-)

    > Wszystko może szumieć. Nawet kabel.

    Opornik wrecz musi szumiec, ale weglowy ponoc bardziej :-)

    > Koreańczycy południowi są "na salonach" dopiero gdzieś od lat
    > dziewięćdziesiątych. Pamiętam, jak w roku 1990 IBM podarował do

    Od tego czasu to juz cwierc wieku minelo.

    > CIUW super-hiper maszynę 3090 z przyległościami, jako węzeł PLEARN.
    > Na monitorach napisane było "Made in Korea" -- ludzie patrzyli
    > ze zgorszenim i mruczeli pod nosem "Korea? gdzie to kurna w ogóle
    > jest, co ten Wuj Sam nam tu przysłał?". Przedtem, w latach

    Samsung byl swego czasu wiodacym dostawca monitorow do IBM.
    Ale czy takie zgorszenie ... koreanskie video juz bylo chyba w Polsce
    popularne.

    > siedemdziesiątych, koreańscy inżynierowie specjalnymi czarterowymi
    > samolotami latali na weekendy do Japonii -- dorabiać tam jako
    > gastarbajterzy (w swoim zawodzie, ale za dużo lepsze pieniądze).

    No nie wiem, bo kto by ich wlasny przemysl rozwinal. A przeciez w roku
    1955 oni mieli przemyslu zero.

    J.