  • 1. Data: 2012-07-12 19:49:04
    Temat: NTC w kablowce
    Od: Janina Kozub <j...@u...wp.pl>

    Czy w której z tv kablowych jest podawany analogowo sygnał NTC /np na
    kanale 38 i 44/ tak aby wykorzystać obydwa tunery w telewizorze bez
    zakładania osobnej anteny.

  • 2. Data: 2012-07-13 00:12:37
    Temat: Re: NTC w kablowce
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 12 Jul 2012 19:49:04 +0200, Janina Kozub <j...@u...wp.pl>
    wrote:

    >Czy w której z tv kablowych jest podawany analogowo sygnał NTC /np na
    >kanale 38 i 44/ tak aby wykorzystać obydwa tunery w telewizorze bez
    >zakładania osobnej anteny.

    analogowy sygnal NTC ???

    NTC to naziemna telewizja cyfrowa....wiec nie moze byc podawany
    analogowo!!!

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-07-13 02:47:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > analogowy sygnal NTC ???
    >
    > NTC to naziemna telewizja cyfrowa....wiec nie moze byc podawany
    > analogowo!!!

    Czepiasz się. :) Koleżance chodziło zapewne o retransmisję NTC bez zmiany
    modulacji obok innych analogowych programów w kablówce.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2012-07-13 02:48:59
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Janina Kozub" <j...@u...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w której z tv kablowych jest podawany analogowo sygnał NTC /np na
    > kanale 38 i 44/ tak aby wykorzystać obydwa tunery w telewizorze bez
    > zakładania osobnej anteny.

    Jeden z kolegów Grupowiczów chwalił się na tej grupie, że tak właśnie nadaje
    w swoje własnej kablówce. Niestety nazwy kablówki ani nicka nie pamiętam.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-07-13 12:05:12
    Od: Janina Kozub <j...@u...wp.pl>

    W dniu 2012-07-13 02:47, yabba pisze:
    > Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czepiasz się. :) Koleżance chodziło zapewne o retransmisję NTC bez
    > zmiany modulacji obok innych analogowych programów w kablówce.

    Dobrze yabba to ująłeś - przecież zwykłą siatkową anteną można odbierać
    w paśmie UHF sygnał analogowy, który na razie jeszcze nie jest wyłączony
    oraz sygnał NTC /w przypadku RTC Mikstat kanał 38 i 44/. Po to w TV są
    dwa tunery i jedno wejście ;)

  • 6. Data: 2012-07-13 12:45:59
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Czy w której z tv kablowych jest podawany analogowo sygnał
    > NTC /np na kanale 38 i 44/ tak aby wykorzystać obydwa
    > tunery w telewizorze bez zakładania osobnej anteny.

    W mojej, ale zapewne nie jest to Twoja lokalizacja, sądząc
    po kanałach które podajesz :-). MUX-y dołączyłem, po
    przemianach tylko, do pakietu analogowego.

  • 7. Data: 2012-07-13 12:54:05
    Od: Janina Kozub <j...@u...wp.pl>

    W dniu 2012-07-13 12:45, Robert_J pisze:

    > W mojej, ale zapewne nie jest to Twoja lokalizacja, sądząc po kanałach
    > które podajesz :-). MUX-y dołączyłem, po przemianach tylko, do pakietu
    > analogowego.
    Czyli jest to wykonalne - czy wymaga jakichś specjalnych urządzeń ,
    modyfikacji itp ? Kablówka Promax w Ostrowie nie wpuszcza ntc do pakietu
    analogowego /pewnie żeby sprzedawać pakiety cyfrowe ;) /

  • 8. Data: 2012-07-13 13:04:47
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Janina Kozub <j...@u...wp.pl> wrote:

    > Czyli jest to wykonalne - czy wymaga jakichś specjalnych urządzeń ,
    > modyfikacji itp ? Kablówka Promax w Ostrowie nie wpuszcza ntc do pakietu
    > analogowego /pewnie żeby sprzedawać pakiety cyfrowe ;) /

    Oprócz sprzętu trzeba by też mieć koncesję na rozprowadzanie.

  • 9. Data: 2012-07-13 13:12:54
    Od: Janina Kozub <j...@u...wp.pl>

    W dniu 2012-07-13 13:04, Maciej Bebenek pisze:

    > Oprócz sprzętu trzeba by też mieć koncesję na rozprowadzanie.

    Te same programy są w pakietach cyfrowych /może nawet z tej samego muxa/

  • 10. Data: 2012-07-13 18:51:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Janina Kozub <j...@u...wp.pl> wrote:

    > Te same programy są w pakietach cyfrowych /może nawet z tej samego muxa/

    Absolutnie nie szkodzi. I zdaje się, że oprócz tego trzeba dodatkowo
    ZAIKS-om i innym takim płacić.