  • 11. Data: 2012-07-13 19:09:25
    Temat: Re: NTC w kablowce
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Oprócz sprzętu trzeba by też mieć koncesję na
    > rozprowadzanie.

    Nie opowiadaj nieprawdy jeśli nie orientujesz się w temacie
    :-). Jaką koncesję?? Jeśli ktoś wprowadza NTC do sieci do
    chyba raczej jest już zarejestrowanym operatorem
    telekomunikacyjnym, prawda? Poza tym do budowy sieci TVK nie
    jest ani nie była potrzebna żadna koncesja :-).
    Natomiast co do sprzętu to potrzebne są tylko odpowiednie
    przemienniki. Tylko że żadna sieć nie wprowadzi NTC do
    pakietów analogowych, ponieważ sama sobie trochę podetnie
    skrzydełka ;-). Ja wprowadziłem dla świętego spokoju, ale
    nie znam żadnej innej sieci która by też tak zrobiła...

  • 12. Data: 2012-07-13 19:10:14
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > I zdaje się, że oprócz tego trzeba dodatkowo
    > ZAIKS-om i innym takim płacić.

    Akurat za kanały free opłaty są żartobliwe.

  • 13. Data: 2012-07-14 09:04:04
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 13/07/2012 18:09, Robert_J wrote:

> [...]
    > sama sobie trochę podetnie skrzydełka ;-). Ja wprowadziłem dla świętego
    > spokoju, ale nie znam żadnej innej sieci która by też tak zrobiła...

    Znam dosc duza kablowke ze srodkowej polski, ktora robi to samo...

    c.

  • 14. Data: 2012-07-14 12:00:18
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Znam dosc duza kablowke ze srodkowej polski, ktora robi to
    > samo...

    Zapewne kilka takich jest, ja jestem ze Szczecina i tutaj
    nie znam takiej... Osobiście uważam że NTC w pakiecie
    analogowym byłaby dobrym rozwiązaniem. Nie sądzę żeby
    wpłynęło to zauważalnie na popyt na pakiet cyfrowy ;-).