  • 1. Data: 2012-07-08 14:24:36
    Temat: Fuzja się opuźnia
    Od: "Jan Kowalski" <w...@g...pl>

    Fuzja portali sat kurier i sdtv się opóźnia
    miała być w ten łykęnd i jakość nie ma jej
    Fuzja ma dużo zwolęników i przeciwników
    Przeciwnikiem jest admin portalu sk Orbita
    Orbita jest słaby nie panuje nad forum
    gdzie na stuboksie można nawet poczytać o seksie
    ludzie się nie cierpliwią a w około dużo plotek

  • 2. Data: 2012-07-08 17:19:02
    Temat: Re: Fuzja się opuźnia
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *Jan Kowalski* napisał(-a):

    > Fuzja ma dużo zwolęników

    czy jest już "bardzo gąronco"? :-P
    (nie pytam o temperaturę zewnętrzną i w ogóle pytanie retoryczne)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2012-07-08 19:26:13
    Temat: Re: Fuzja się opuźnia - prowokacja
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    Jan Kowalski <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Orbita jest słaby nie panuje nad forum
    > gdzie na stuboksie można nawet poczytać o seksie
    > ludzie się nie cierpliwią a w około dużo plotek

    Po 1 to nie ja sam mam inne kłopoty
    po 2 to jest wstrętna prowokacja
    Po 3 tak potwierdzam coś prawda w tym temacie
    po 4 dużo wiem i jaka ktoś mnie zaatakuje to ujawnię wszystko co wiem
    a wtedy będzie się działo jak za dawnych czasów
    za dużo straciłem w wiadomych sprawach
    to wszystko na dzień dobry

  • 4. Data: 2012-07-08 19:34:16
    Od: K <...@...c>

    W dniu 08-07-2012 19:26, Jacek Buda pisze:
    > po 4 dużo wiem i jaka ktoś mnie zaatakuje to ujawnię wszystko co wiem
    > a wtedy będzie się działo jak za dawnych czasów
    > za dużo straciłem w wiadomych sprawach
    > to wszystko na dzień dobry

    jarek?

  • 5. Data: 2012-07-08 19:44:30
    Od: "Jacek Buda" <s...@N...gazeta.pl>

    K <...@...c> napisał(a):

    > jarek?

    Jaki Jarek
    nie znam go

  • 6. Data: 2012-07-08 19:48:01
    Temat: Chcecie wszystko wiedzieć
    Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chcecie wszystko wiedzieć
    forum http://sdtv.phorum.pl/index.php
    A chcecie podyskutować

    irc
    - ircx.net.pl - losowy serwer
    - - wroclaw.ircx.net.pl 6667;7000
    - - poznan.ircx.net.pl 6667;7000

    kanał #sdtv

  • 7. Data: 2012-07-08 19:48:39
    Temat: Re: Chcecie wszystko wiedzieć
    Od: "Jacek Buda" <s...@W...gazeta.pl>

  • 8. Data: 2012-07-08 20:49:45
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    www.radiomaryja.de

    Użytkownik "Jacek Buda" napisał w wiadomości grup