  • 1. Data: 2012-07-10 15:57:59
    Temat: N na karte a kanały z NTC.
    Od: "Darek" <a...@g...pl>

    Może mi ktos wyjaśnić dlaczego N na karte pobiera za 8 kanałów u siebie w
    Pakiecie domowym a są w tzw. naziemnej telewizji cyfrowej czyli są
    bezpłatne od pewnego czasu ? Czyli jak ktos ma N na karte płaci za cos co ma
    za darmo ? :)

  • 2. Data: 2012-07-10 16:36:36
    Temat: Re: N na karte a kanały z NTC.
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 10.07.2012 15:57, Darek wrote:
> [...]
    > w Pakiecie domowym a są w tzw. naziemnej telewizji cyfrowej czyli są
    > bezpłatne od pewnego czasu ? Czyli jak ktos ma N na karte płaci za cos

    bo jak wypuszczali to na rynek to nie było ntc, a przynajmniej w
    większości kraju.
    Poza tym nikt Cię do tego nie zmusza - chcesz to płacisz, nie chcesz
    nie płacisz. dodając fakt, że ten dekoder posiada dvb-t.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-07-10 16:36:53
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-10 15:57, Darek pisze:
> [...]
    > w Pakiecie domowym a są w tzw. naziemnej telewizji cyfrowej czyli są
    > bezpłatne od pewnego czasu ? Czyli jak ktos ma N na karte płaci za cos

    widocznie jest na to rynek, nie chcesz nie płacisz ;-)

  • 4. Data: 2012-07-10 19:56:42
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-07-2012 15:57, Darek pisze:
> [...]
    > w Pakiecie domowym a są w tzw. naziemnej telewizji cyfrowej czyli są
    > bezpłatne od pewnego czasu ? Czyli jak ktos ma N na karte płaci za cos

    wiesz, ludzie w wiekszosci to debile. mi przy rezygnacji z upc (analog)
    na rzecz ntc (tak podalem w rezygnacji), pan zadzwonil i powiedzial ze
    to jest emisja testowa i potem zostanie tvp1, 2, 3, polonia, a reszta
    bedzie zakodowana. jak mu powiedzialem ze klamie, to mi powiedzial zebym
    sobie poczytal i sprawdzil.

  • 5. Data: 2012-07-10 21:46:09
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:

> [...]
    > jest emisja testowa i potem zostanie tvp1, 2, 3, polonia, a reszta bedzie
    > zakodowana. jak mu powiedzialem ze klamie, to mi powiedzial zebym sobie

    Korporacje żyją sobie własnym matriksem, więc się nie dziw.

  • 6. Data: 2012-07-10 23:00:10
    Od: K <...@...c>

    W dniu 10-07-2012 21:46, Maciej Bebenek pisze:

    > Korporacje żyją sobie własnym matriksem, więc się nie dziw.

    i bazuja na strachu/glupocie wynikajacym z niewiedzy ludzi.

  • 7. Data: 2012-07-15 21:48:41
    Od: Marcin <n...@n...ru>

> [...]
    > w Pakiecie domowym a są w tzw. naziemnej telewizji cyfrowej czyli są
    > bezpłatne od pewnego czasu ? Czyli jak ktos ma N na karte płaci za cos

    Albo raczej powinien miec ;) Czasami (np. gory) nie ma zasiegu DBV-T a
    zasieg HotBirda jest...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2012-07-16 08:24:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    K <...@...c> wrote:

    > i bazuja na strachu/glupocie wynikajacym z niewiedzy ludzi.

    Niekoniecznie na strachu czy głupocie, szybciej niewiedzy. Mówią tylko
    część prawdy, i to na pewno tę część, która im się opłaca.