  • Data: 2016-03-22 17:15:20
    Temat: Re: NSA 325 v2 i padający dysk?
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> szukaj wiadomości tego autora

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą elmer radi radisson
    naskrobał(a):

    > On 2016-03-21 18:22, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    >
    > A wczesniej nie swiecila?
    > Bo np. w NSA310 LED od dysku tez swieci sie dosc mylaco caly czas.
    > A zaczyna migotac podczas pracy.
    Ona świeciła poprzednio i mrugała, ale poprzednio był to zielony kolor -
    teraz świeci się na stałe na czerwono. Stąd mój wniosek (poprawny lub nie)
    że zdycha jeden z dysków.

    > to jest ext3, wiec raczej bez problemu.
    Czyli mam szansę podłączyć do linuxa i zgrać dane, pytanie czy wystarczy
    jeden dysk czy oba muszą być i na dodatek jak je spiąć? Mam przenośny dysk
    USB to za jego pomocą mógłbym jeden podłączyć do kompa/

    > A jak wyglada obciazenie CPU patrzac w panelu zarzadzajacym?
    Jeślu uda się na niego zalogować to w obciążeniu procesora strzałeczka
    kręci się non-stop i nie zamierza pokazać niczego, odświerzanie strony nie
    polepsza sprawy.

    > Tak w ogole to na NSA-xxx dlatego wlasnie warto miec zainstalowane
    > ffp i odpalony shell ssh - wiecej mozna podejrzec, jak i zdiagnozowac.
    >
    > Choc w sumie mozna i poradzic sobie w ten sposob
    > http://zyxel.nas-central.org/wiki/SSH_server
    > http://zyxel.nas-central.org/wiki/Telnet_backdoor
    Mam tam zainstalowany SSH i dzięki temu powoli kopiuję dane na dysk lokalny
    w kompie z windą.
    A co do linków powyżej to żaden u mnie nie działa, pokazuje się strona z
    tekstem:
    The requested URL /zyxel/cgi-bin/remote_help-cgi was not found on this
    server.
    Ja mam tam firmware najnowszy czyli 4.80

    A nie ma w SSH jakiejś komendy pomagającej sprawdzić powierzchnię dysku i
    jej integralność coś jak było kiedyś w windowsie? Może dałbym radę odpalić
    to w konsoli i przeskanować dysk?
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół: