  • Data: 2016-03-23 21:47:46
    Temat: Re: NSA 325 v2 i padający dysk?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 23 Mar 2016 20:08:21 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <y1u8qnsf0pge$.1cueiu6wfuc1t$.dlg@40tude.net>
    od " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> :
    >Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
    >Skiorvensen naskrobał(a):

    >Tak myślałem, dlatego kopiowanie plików idzie na całego. A dwa dyski nówki
    >nieśmigane czekają w kolejce na instalację.

    Ja bym poszedł po bandzie, demontaż dysków, próba wyleczenia za pomocą
    Victorii, jeśli wartość parametru 197 mimo udanych reallokacji będzie
    rosnąć(będzie wykrywać nowe) to kopia posektorowa i próba odzyskania
    macierzy na nowych dyskach.
    Niestety, tych sektorów jest na jednym z dysków multum, niskopoziomowa
    naprawa lub kopiowanie z pominięciem tych sektorów może trwać
    tygodniami.

    man screen