  • Data: 2016-03-23 20:08:21
    Temat: Re: NSA 325 v2 i padający dysk?
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh> szukaj wiadomości tego autora

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
    Skiorvensen naskrobał(a):

    > Jedyne co możesz zrobić, to naprawa dysków poza macierzą.
    > Kopia posektorowa na zdrowe dyski i próba zestawienia z nich nowej
    > macierzy.
    > Najgorszy jest parametr 197 - current pending sectors, oznacza on, że
    > firmware dysku nie potrafi dokonać korekcji ECC na danych z tych
    > sektorów(sektory zgłaszają błąd, ale firmware nie potrafiąc skorygować
    > ich zostawił je na "lepsze czasy", czyli na koniec świata). Czasami
    > potrafi to skorygować Victoria, ale przy takiej ilości błędów nie
    > liczył bym na to(ta ilość będzie wzrastać).

    Tak myślałem, dlatego kopiowanie plików idzie na całego. A dwa dyski nówki
    nieśmigane czekają w kolejce na instalację.
    Zastanawiam się, bo nie wiem, a nie potrafię sensownie zadać pytania google
    czy jest możliwość skopiowania zawartości katalogu z dysku "A" na dysk
    podpięty do portu USB i żeby to sobiedziałało w tle. Po wyłączeniu kompa z
    windowsem.
    Czyli chodzi mi o takie polecenie np. SSH w któeym wydaje polecenie
    skopiowania katalogu Z na dysku A do dysku W, potem zamknięcia SSh i w tle
    sobie to leci.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł ulicami Berlina, coś jednak zdradzało w nim szpiega: może