  • Data: 2012-01-15 00:09:42
    Temat: Re: NOKIA E52 - NIE POLECAM! (dlugi opis)
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu So 14 01 2012 23:25, Disappointed E52 owner pisze:
    > Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Rewelacyjne porównanie. Wsadzę Cię do samochodu, który stacyjkę ma pod
    > siedzeniem, wchodzi sie do niego przez bagażnik, a otwieranie klapy ma w
    > lusterku, a jak Ci się nie spodoba, to potem powiem że jesteś dupą, a
    > nie kierowcą.

    Ale jak na razie kierowcą jestem ja bo sobie radzę, a ty sobie nie
    radzisz więc jesteś dupą, a nie kierowcą. CBDO. A na razie to skup się
    na znalezieniu telefonu, e 52 cię przerasta.
    BTW dziecko jakbyś ty zobaczył menu WinMobile, to byś się chyba rozpłakał

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D